خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

"سفر کمتر ولی با ارزش تر" :شروع رویداد هاوینگ بیت کوین ViaBTC و کوینکس!


السالوادور، کشوری کوچک در آمریکای مرکزی با مساحتی کمتر از  22000 کیلومتر مربع، ممکن است در میان 197 کشور مستقل در سراسر جهان برجسته نباشد، اما با آینده نگری فوق العاده خود نام خود را تقریباً در حافظه همه کاربران ارزهای دیجیتال حک کرده است. السالوادور بدون ترس در مواجهه با چالش‌ها و با جرأت در هم شکستن چارچوب‌های سنتی، در ژوئن 2021 تصمیمی اساسی گرفت تا با تبدیل شدن به اولین کشور در جهان که بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی استفاده می‌کند، اتکای اقتصاد داخلی خود به حواله‌های پولی خارج از کشور را تغییر دهد.

السالوادور علاوه بر ویژگی‌های محلی اصلی‌اش - قهوه، آتشفشان‌ها و دیگر مناظر منحصربه‌فرد، به دلیل زیرساخت‌های توسعه‌یافته بیت‌کوین خود متمایز است، با وجود دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین در همه جا، که پرداخت با بیت‌کوین را به یکی از ویژگی‌های اصلی السالوادور تبدیل می‌کند. برای علاقه مندان به بیت کوین، السالوادور بدون شک پناهگاهی است که باید از آن بازدید کرد.

جایزه سفر به السالوادور

 

لحظه را دریاب!  ViaBTC و کوینکس به طور مشترک رویداد "سفر کمتر ولی با ارزش تر" را شروع کرده اند و به شرکت کنندگانی که شرایط رویداد را داشته باشند این امکان را می دهد تا شانس برنده شدن در یک سفر اکتشافی 7 روزه و 6 شبه به السالوادور را داشته باشند تا شخصاً جذابیت این کشور حامی بیت کوین را تجربه کنند.

تاریخ

17 اسفند 1402 ساعت 11:30 - 5 فروردین 1403 ساعت 11:30
قوانین

در طول این رویداد، کاربران شرکت‌کننده میبایست به مدت 5 روز متوالی درViaBTC هشریت فعال بیت کوین داشته باشند تا از واجدین شرایط خوش شانس شرکت در این قرعه‌کشی باشند.

جایزه

جایزه برتر: تجربه سفر 7 روزه و 6 شب به السالوادور، شامل هزینه بلیط هواپیما و هزینه اقامت. (هزینه حمل و نقل محلی و غذا به عهده برنده می باشد.)
جایزه دوم: 50 درصد تخفیف در کارمزد استخراج به مدت 30 روز.

نحوه‌ی شرکت

از طریق صفحه زیر وارد حسابViaBTC  خود شوید و به ثبت نام رویداد بپردازید.

ViaBTC: ورود برای شرکت

ترید کردن یک فعالیت ضروری برای همه علاقه مندان به ارزهای دیجیتال است. اگر به دنبال یک پلتفرم معاملاتی قابل اعتماد هستید، کوینکس ارزش بررسی کردن دارد. اکنون از طریق لینک ارائه شده در کوینکس ثبت نام کنید و اولین تراکنش خود را انجام دهید (حداقل مبلغ تراکنش ≥ 200U)  تا واجد شرایط این قرعه‌ی شانس شوید.

کوینکس: صفحه ثبت نام

شانزده سال پیش، اولین وایت پیپر بیت کوین، موجی از نوآوری های مالی دیجیتال را رهبری کرد و سیستم مالی الکترونیکی جدیدی را پیشنهاد کرد که از طریق فناوری همتا به همتا پیاده سازی شد، که شکل سنتی مالکیت دارایی را تغییر داد. این روحیه ‌ی جسورانه برای به چالش کشیدن وضعیت موجود، تفکر نوآورانه، و شکستن چارچوب های قدیمی نه تنها در اقدامات السالوادور منعکس شده است، بلکه ارزش اصلی است که ما درViaBTC  از زمان تأسیس خود به آن پایبند بوده ایم.

با توجه به اینکه به رویداد هاوینگ بیت کوین تنها کمتر از دو ماه باقی مانده است، شور و شوق در بازار ارزهای دیجیتال توسط بسیاری از کاربران عمیقا احساس شده است. "کمتر ولی با ارزش تر" در این زمینه اهمیت ویژه ای پیدا می کند. پس از هاوینگ، پاداش بلاک بیت کوین از 6.25 بیت کوین به  3.125بیت کوین کاهش می یابد و به طور قابل توجهی کمیاب شدن آن را افزایش می دهد. این بار ViaBTC و کوینکس صمیمانه شما را به السالوادور دعوت می کنند تا شخصاً جذابیت منحصر به فرد بیت کوین و روش پرداخت انقلابی آن را تجربه کنید!

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات رویداد، لطفاً از صفحه هاوینگ بیت‌کوین ما [Bitcoin Halving] دیدن کنید و به به‌روزرسانی‌ها و اعلامیه‌ها توجه کنید.

درباره ViaBTC

ViaBTC، که در می2016  تأسیس شد، خدمات حرفه ای، کارآمد، ایمن و پایدار استخراج رمزارزها را برای بیش از یک میلیون کاربر در بیش از130  کشور و منطقه در سراسر جهان، با ارزش خروجی استخراج تجمعی ده ها میلیارد دلار ارائه کرده است. این استخر ماینینگ پیشرو و فراگیر، خدمات ماینینگی را ارائه می دهد که بیش از ده رمزارز اصلی را شامل می شود که شامل BTC، LTC و KAS می شود. ViaBTC با پشتیبانی از خدمات جامع و یک مرحله ای اکوسیستم خود شامل ViaBTC Pool،CoinEx Wallet  و CoinEx Smart Chain (CSC)، تلاش می کند تا به کاربران جهانی خود ابزارهای پشتیبانی متنوع تر، خدمات استخراج پایدارتر و کارآمدتر و تجربه بهتر محصول را ارائه دهد.