دیدگاه ها

اتریوم می تواند به قیمت 35,000 دلار برسد!


ethereum

 

قیمت اتریوم

به گزارش یکی از بزرگترین موسسه های مالی دنیا اگر بیت کوین بتواند به 175,000 دلار برسد ، اتریوم هم میتواند به 35,000 دلار برسد. تحلیل گران استاندارد چارتد اعتقاد دارد اتریوم  جای بیشتری برای رشد صعودی دارد و شاید هم بتواند از رتبه نخست بازار ارز که مطلق به بیت کوین است هم پیشی بگیرد.موسسه استاندارد چارتد برای اتریوم یک بازار صعودی را پیش بینی کرده است، در گزارشی که چندی پیش منتشر کرده بود، اتریوم را یک بازار مالی در نظر گرفته بود.

زیرا کاربران میتوانند از سرمایه گذاری خود در بازار اتریوم  کسب سود کنند. به گزارش این موسسه مالی در صورتی که بیت کوین بتواند از قیمت 40,000 دلار عبور کند نشان دهنده یک افزایش چشم گیری است که در نتیجه اتریوم هم میتواند به قیمت 35,000 دلاری برسد و روند بازار اتریوم  در مدت زمان کوتاه  صعودی به نظر نمی رسد .

شاخص TD در بازار ارز یک سیگنال فروش  برای اتریوم ارائه کرده است، در شاخص تام دی مارک یا همان TD یک روند نرولی در نظر گرفته شده است که احتمالا بازار به روند صعودی متوالی مواجه خواهد شد، در صورتی که کندل روزانه زیر 3,800 بسته شود شاید به سطع 50 درصد سقوط خواهد کرد.

به گزارش استاندراد چارترد که یکی از موسسه های بزرگ مالی هست در صورتی که قیمت بیت کوین از 43,000 دلار عبور کند قیمت اتریوم هم 35,000 هزار دلار می رسد وارزش اتریوم در بازار ارز دیجیتال تقریبا به 4 تریلیون دلار می رسد. که باعث افزایش درامد ماینر های اتریوم میگردد.

قیمت اتریوم به دنبال نوسانی  که بازار را تکان داد سقوط 15 درصدی داشت و در دوره ای به 3,350 دلار رسید وبیت کوین هم بیشتر از 10 درصد کاهش یافت.


0 رای
امتیاز از خریداران