دیدگاه ها

بایننس کوین چیست؟ ویژگی های این رمز ارز


بایننس کوین چیست

بایننس کوین چیست؟

بایننس کوین یکی از ارزهای دیجیتال برتر جهان نامیده می شود که خود دارای یک صرافی معتبر به نام Binance می باشد که همین مورد یکی از نکات مثبت این ارز است که کاربران می توانند بدون استرس معاملات خود را انجام دهند، نماد اختصاری بایننس BNB می باشد.

بایننس کوین در سال 2017 توسط چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) به بازار عرضه شد، تعداد ارزهای موجود این رمز ارز 200 میلیون واحد است که به تازگی مدیر عامل بایننس اعلام کرده در حال توکن سوزی ارزهای بایننس هستیم که این عمل به رشد این ارز کمک بسیاری می کند.

چگونه میتوان بایننس کوین خرید؟

یکی از رایج ترین راه های خرید ارزهای دیجیتال به خصوص بایننس کوین، ثبت نام در سایت Binannce.com می باشد که کاربران با ثبت نام میتوانند ارزهای خود را خریداری کنند (این سایت برای ایرانی ها و برخی از کشورهای دیگه فیلتر بوده اما کاربران می توانند با فیلتر شکن هایی که آی پی ثابت دارند ارزهایی خود را که در صرافی های ایرانی خریداری نموده اند رو به کیف پول این صرافی انتقال دهند.)

مزایای استفاده از بایننس کوین

  • کارمزد پایین نسبت به برخی از رمزارزها

  • معاملات همراه با تخفیف در Binance

  • دسترسی آسان از طریق اپلیکیشن، وب سایت و کامپیوتر

  • صرافی بایننس امکان معامله بیش از 40 جفت ارز را فراهم می کند

خلاصه عملکرد صرافی بایننس

بایننس یکی از بزرگترین صرافی های جهان است و حجم معاملات روزانه در این صرافی به بیش از یک میلیارد دلار بوده و موسس این صرافی جزو یکی از ثروتمند ترین افراد جهان می باشد.

حجم معاملات در صرافی بایننس محدودیتی ندارد اما برای خارج کردن دارایی خود در بایننس روزانه به اندازه 2 بیت کوین میتوانید بدون احراز هویت دارایی خود را نقد کنید

شما چه تجربه ای از کار برا صرافی بایننس دارید؟ برای ما در کادر زیر کامنت کنید


0 رای
امتیاز از خریداران