دیدگاه ها

رشد انفجاری 5 ارز در هفته جاری!


بازار سهام ایالات متحده در این هفته بهبودی قوی داشت، اما بیت کوین نتوانست از این روند پیروی کند. این بدان معناست که سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال دور ماندند و ممکن است نگران مشکلات بانک سیلورگیت باشند.

 

به گزارش کوین تلگراف، یک سیگنال مثبت کوتاه مدت برای بازار ارزهای دیجیتال، ضعف شاخص دلار آمریکا (DXY) است که در 7 روز گذشته 0.7 کاهش یافته است. این نشان می دهد که بازار ارزهای دیجیتال ممکن است در چند روز آینده روند صعودی داشته باشد. تا زمانی که قیمت بیت کوین بالای  20,000 دلار باقی بماند، آلتکوین های انتخابی ممکن است عملکرد خوبی داشته باشند.

 

بیایید نگاهی به نمودارهای بیت کوین و چهار آلتکوین منتخب که در کوتاه مدت امیدوارکننده به نظر می رسند بیندازیم.

 

بیت کوین

در 3 مارس، بیت کوین به زیر حمایت 22,800 دلار سقوط کرد. در 5 مارس، خریداران سعی کردند قیمت را به بالاتر از سطح شکست برگردانند، اما فیتیله بلند روی کندل نشان می‌دهد که خرس‌ها در تلاش هستند تا سطح 22,800 دلار را به مقاومت تبدیل کنند.

 

 

 

شیب میانگین متحرک 20 روزه (23,159 دلار) کاهش یافته و شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر 44 است که نشان می دهد خرس ها در تلاش برای تثبیت موقعیت خود هستند. فروشندگان سعی خواهند کرد قیمت را به زیر سطح پشتیبانی 21,480 دلار برسانند،  اگر آنها موفق شوند، جفت BTC/USDT می تواند پشتیبانی حیاتی 20000 دلاری را دوباره آزمایش کند.

 

اگر گاوها بخواهند از کاهش بیشتر جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک 20 روزه برسانند. این حرکت نشان دهنده خرید قوی در سطوح پایین تر است. در این مورد، جفت ممکن است به 24,000 دلار و سپس 25,250 دلار افزایش یابد. شکست بیش از این مقاومت نشان دهنده تغییر روند خواهد بود.

ایاس

در 3 مارس، IAS از مقاومت بحرانی 1.26 دلار عبور کرد، اما گاوها نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند. با این حال، علامت مثبت این است که قیمت به زیر میانگین متحرک 20 روزه (1.17 دلار) نزول نکرده است.

 

 

 

شیب رو به بالا میانگین های متحرک و وجود RSI در ناحیه مثبت نشان دهنده برتری گاوها است. جفت EOS/USDT یک الگوی پایین گرد تشکیل داد که با صعود و تثبیت بالای ناحیه مقاومت 1.26-1.34 دلار تکمیل شد. هدف این الگو، سطح 1.74 دلار است.

 

در مسیر نزولی، حمایت مهمی که باید به آن توجه کرد ماینگین متحرک 50 روزه (1.1 دلار) است. خریداران از 8 ژانویه اجازه نداده اند قیمت به زیر این حمایت برسد، بنابراین شکستن زیر آن می تواند منجر به فروش شود. حمایت بعدی در جهت نزولی 1 دلار و سپس 0.93 دلار است.

 

استکس

قیمت Stax رشد قابل توجهی از 0.3 دلار (در 17 فوریه) به 1.04 دلار (در 1 مارس) داشته است که نشان دهنده افزایش 246 درصدی در مدت زمان کوتاه است. افزایش عمودی معمولا با افت شدید قیمت همراه است و این همان اتفاقی است که برای STEX رخ داد.

 

جفت STX/USDT به میانگین متحرک 20 روزه (0.69 دلار) سقوط کرد و حمایت خرید را پیدا کرد. سطح اصلاحی فیبوناچی 50% در 0.67 دلار نیز نزدیک است. بنابراین، گاو نر در تلاش برای محافظت از این سطح تهاجمی است. در روند صعودی، خرس‌ها سعی خواهند کرد تا از طریق رالی تا محدوده 0.83-0.91 دلار بفروشند.

 

اگر قیمت این منطقه را بشکند، فروشندگان دوباره سعی می کنند اصلاح را عمیق تر کنند. اگر سطح 0.67 دلار را از دست بدهیم، حمایت بعدی در 61.8% اصلاح فیبوناچی در 0.58 دلار خواهد بود.

 

برعکس، اگر خریداران قیمت را به بالای 0.91 دلار برسانند، جفت می تواند تا 1.04 دلار افزایش یابد. افزایش قیمت به بالاتر از این سطح، احتمال از سرگیری روند صعودی را نشان می دهد. در چنین شرایطی، جفت ممکن است تا 1.43 دلار افزایش یابد.

 

ایموتبل ایکس

 

در 3 مارس، Imotable X از میانگین متحرک 50 روزه (0.88 دلار) جهش کرد و به بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1 دلار) رسید که نشان دهنده قدرت تقاضا در سطوح پایین تر است.

 

IMX/USDT اکنون می تواند تا 1.12 دلار افزایش یابد، زیرا خرس ها دوباره تلاش خواهند کرد تا بهبود را متوقف کنند. اگر خریداران در راه باشند، این جفت می تواند به سمت مقاومت قوی در 1.3 دلار شتاب بگیرد. این سطح بسیار مهمی است که باید مراقب آن بود. زیرا افزایش و بسته شدن کندل قیمت در بالا ممکن است نشانه ای از آغاز یک روند صعودی جدید باشد. در چنین شرایطی، جفت ممکن است تا 1.85 دلار افزایش یابد.

 

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی یا 1.12 دلار بشکند، نشان می‌دهد که خرس‌ها هنوز تسلیم نشده‌اند. در این حالت، فروشندگان دوباره سعی خواهند کرد جفت را به زیر میانگین متحرک 50 روزه برسانند و دست بالا را بدست آورند. اگر آنها موفق شوند، جفت می تواند به 0.63 دلار کاهش یابد.

 

میکر

 

پس از یک پولبک کوتاه مدت، میکر در تلاش است تا روند صعودی خود را از سر بگیرد. این نشان دهنده تداوم احساسات مثبت است و معامله گران این کاهش را یک فرصت خرید می دانند.

 

شیب صعودی میانگین های متحرک صعودی و حضور RSI در قلمرو مثبت نشان می دهد که مسیر صعودی با کمترین مقاومت مواجه است. اگر خریداران قیمت بالای 963 دلار را حفظ کنند، جفت MKR/USDT می تواند سفر خود را به مناطق مقاومت 1,150 و 1,170 دلاری آغاز کند.

 

اگر خرس ها بخواهند روند صعودی را متوقف کنند، باید قیمت را به زیر میانگین متحرک 20 روزه (807 دلار) برسانند. در صورت موفقیت، احتمال کاهش قیمت به SMA 50 روزه (731 دلار) وجود دارد.


0 رای
امتیاز از خریداران