خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

رونمایی از توسعه‌های جدید بلاکچین ریپل؛ از NFTها گرفته تا صرافی‌های بدون مرکزیت!


رونمایی از توسعه‌های جدید بلاکچین ریپل؛ از NFTها گرفته تا صرافی‌های بدون مرکزیت! | ایران ماین

همزمان با آغاز رویداد هفته بلاکچین در کره، کمپانی ریپل اطلاعیه‌های مهمی را در راستای بهبود زیرساخت‌های رمز ارز خود، با هدف بالا رفتن پذیرش بلاکچین در نهاد‌ها، ارائه داده است.

بر این اساس، ریپل قصد دارد تا قراردادهای هوشمند را به پلتفرم اصلی لجر ریپل اضافه کند که این اقدام به ارائه ویژگی‌های جدیدی نظیر نشان‌های غیرقابل تعویض (NFT)، بازارسازهای خودکار (AMM) و صرافی‌های بدون مرکزیت (DEX) در بلاکچین ریپل کمک خواهد کرد.

علاوه بر این، ریپل در ماه‌های آینده یک بلاکچین جانبی سازگار با EVM (ماشین مجازی اتریوم) را به لجر ریپل اضافه خواهد کرد تا نظام زیستی خود را گسترده‌تر سازد.

این تغییرات با هدف بالا رفتن قابلیت‌های این پلتفرم و پشتیبانی از طیف وسیع‌تری از مصارف انجام می‌شوند. همچنین، پلتفرم لجر ریپل میزبان ارز پایدار RLUSD نیز خواهد بود.

با توجه به سرعت بالا و کارمزدهای پایین لجر ریپل، این پلتفرم پتانسیل میزبانی از برنامه‌های متنوع، از امور مالی سنتی گرفته تا اپلیکیشن‌های نوآورانه، را داراست.

ریپل همچنین از همکاری با کمپانی فناوری هوش مصنوعی و متاورس فیوچرورس (Futureverse) خبر داده است. این همکاری شامل استفاده از خدمت نگهداری رمز ارز ریپل برای ذخیره امن دارایی‌های دیجیتال این پلتفرم است.

هدف از این همکاری، بالا رفتن ایمنی دارایی‌های دیجیتال مشتریان و بهبود کارایی فناوری‌های متاورس و هوش مصنوعی، عنوان شده است.

برد گارلینگهاوس، مدیر اجرایی ریپل، در اظهارات اخیر خود، این توسعه‌ها را تحسین و تأکید کرده که بلاکچین ریپل به یافتن کاربردهای قوی‌تر و گسترده‌تر در آینده ادامه خواهد داد.