دیدگاه ها

افزایش 150 درصدی قیمت اسکویید گیم


squid-game

از جدیدترین اتفاقاتی در دنیای ارزهای دیجیتال رخ داده است، پیدایش توکنی با نام اسکویید گیم هست که توانسته است در مدت زمان بسیار کم افزایش قیمت نجومی را تجربه کند. در ادامه افزایش قیمت نجومی توکن اسکویید گیم را بررسی می کنیم.

اصل ماجرا چیست؟

نام توکن اسکویید گیم از سریالی کره ای با همین نام سرچشمه می گیرد که به تازگی از شبکه نتفلیکس پخش شد و توانسته بود سر و صدای زیادی به پا کند و داستان این سریال شامل 456 نفر هست که به دلیل مشکل مالی در یک مسابقه شرکت کردند و جایزه آن پول بسیار هنگفتی هست، این مسابقه شامل 6 مرحله بود که نفرات بازنده در هر مرحله کشته و افراد برنده به مرحله بعدی راه پیدا می کنند و در نهایت فردی که بازی را به اتمام برساند به جایزه دست پیدا می کند.همین داستان جذاب  باعث شد در سراسر دنیا بیش از 130 میلیون نفر به تماشای سریال بپردازند و شرکت نتفلیکس توانتست از این سریال بیش از 900 میلیون دلار بدست آورد.

جزییاتی که از پروژه اسکویید گیم منشر شده است که نشان می دهد این پروژه شامل  یک بازی هست که  456 نفر از طریق قرعه کشی میان افرادی که توکن اسکویید گیم را در اختیار دارند، انتخاب می شوند و برنده صاحب تمام جایزه می شود. در این بازی هر مرحله شرکت کنندگان باید کارمزدی را پرداخت کنند که در هر مرحله میزان کارمزد فرق می کند، طبق اسناد منتشر شده کاربران در مجموع نیم میلیون دلار را به عنوان کارمزد پرداخت می کنند. در هر مرحله برندگان به مرحله بعدی راه پیدا می کنند و بازندگان از بازی حذف می شود و در نهایت پس از اتمام هر شش مرحله به جایزه نهایی دست پیدا می کنند.

وب سایت کوین مارکت کپ توکن اسکویید گیم را هفته پیش در وب سایت خودش منتشر کرد. بسیاری از توکن هایی در حوزه بازی های بلاک چین فعالیت داشتند با تغییر نام فیس بوک به متا، افزایش  قیمت زیادی داشته اند. به گفته برخی از افرادی که در این پروژه سرمایه گذاری کرده اند، موفق به برداشت سود خود نشده اند.


0 رای
امتیاز از خریداران