دیدگاه ها

تحلیل فوری از بیت کوین و چند آلت کوین برتر بازار ارزهای دیجیتال


مقدمه تحلیل فوری از بیت کوین و چند آلت کوین برتر

در این مقاله سعی داریم به بررسی چارت بیت کوین و چند آلت کوین برتر بازار بپردازیم که در آخر رفتار قیمت و پیش بینی قیمت را ارائه خواهیم داد.

با توجه به اینکه تورم آمریکا و دیگر کشور های اروپایی تا حدی کنترل شده، در قیمت ارزهای دیجیتال شاهد رشد خوبی بودیم به صورتی که بیت کوین از محدوده 15 هزار دلار به محدوده 25 هزار دلار رسیده است.

 

بیت کوین Bitcon

ابتدا با توجه به اینکه بیت کوین به عنوان ارز دیجیتال پیشرو بازار عمل میکند باید ابتدا روند آن را مورد بررسی قرار دهیم.

 

چارت تحلیلی بیت کوین

 

با توجه به روند رو به رشد بیت کوین در روز های اخیر میتوانیم اصلاحی را تا محدوده 22500 دلار برای آن متصور باشیم که هم حمایت مهمی برای آن است و هم کف کانال ما قرار دارد. بعد از این اصلاح دوباره می توانیم به محدوده 25 هزار دلار نزدیک شویم و در صورت نمساعد بودن اوضاع کلان این محدوده نیز شکسته شده و محدوده 28 هزار دلار تاچ گردد. که افزایش قیمت بیت کوین منجر به افزایش امنیت شبکه و درآمد ماینر ها نیز می گردد.

 

شاخص دلار Dxy

با توجه به اینکه شاخص دلار با بازار های جهانی از جمله ارزهای دیجیتال رابطه عکس دارد و تاثیرگذار است باید حتما مورد بررسی قرار گیرد.

 

چارت تحلیلی شاخص دلار

 

شاخص دلار نیز در تایم فریم 4 ساعته خط روند نزولی خود را شکسته و در حال نزدیک شدن به محدوده مقاومتی 105 می باشد که با رسیدن شاخص دلار به این محدوده، قیمت بیت کوین نیز به محمدوده حمایتی خود خواهد رسید.

 

بلور BLUR

یکی ارزهای مطرح حال حاضر بازار که رقیب مهمی برای وبسایت opensea است ارز دیجیتال بلور می باشد که در حوزه خرید و فروش nft فعالیت دارد. به همین منظور به دلیل قوی بودن پروژه میتواند رشد های خوبی را تجریه کند.

 

چارت تحلیلی بلور

 

با توجه به اینکه بازار دنباله رو بیت کوین می باشد. در صورت اصلاح بیت کوین این ارز می تواند به محدوده تقاضای خوبی برسد که حدود 7/0 دلار می باشد و برای خرید جهت نوسان گیری مناسب می باشد.

 

متیک یا پالیگان Polygon

یکی از ارزهای مهم بازار ارزهای دیجیتال ارز متیک می باشد زیرا با وجود ریزهای عجیب این بازار، این ارز توانست ارز خود را حفظ کند و زیر زیادی تجربه نکند. برای همین منظور یکی از ارزهای خوبی که ارزش خرید دارد پالیگان می باشد.

 

چارت تحلیلی متیک

 

با توجه به رشد این ارز و فاندای مثبتی که دارد، می توانیم در روزهای اینده شاهد اصلاح آن باشیم که می توانیم به صورت پله ای اقدام به خرید نماییم.

 

کاردانو ADA

یکی ارز های مطرح و پر طرفدار بازار ارزهای دیجیتال کاردانو می باشد که این ارز مورد توجه نهنگ های بازار نیز می باشد که بررسی آن باید در اولویت باشد.

 

چارت تحلیلی کاردانو

 

با توجه به ضعف روندی که در چارت کاردانو وجود دارد، باید اصلاحی در چارت آن تا محدوده حمایتی رخ دهد تا نقدینگی لازم جهت رشد تا محدوده مقاومتی جمع آوری شود.


0 رای
امتیاز از خریداران