دیدگاه ها

معرفی و خرید ماینر واتس ماینر Whatsminer M50 118TH


معرفی دستگاه ماینر واتس ماینر Whatsminer M50 118TH

دستگاه ماینر Whatsminer M50 118TH تولید شده در شرکت واتس ماینر می باشد. MicroBT که معمولاً به عنوان Whatsminer شناخته می شود، یک شرکت فناوری مبتنی بر بلاک چین (تولید ماینر ها) و هوش مصنوعی است که بر تحقیق و توسعه، تولید و فروش تراشه ها و محصولات استخراج تمرکز دارد و راه حل های سیستمی و خدمات فنی مرتبط را ارائه می دهد. MicroBT که در سال 2016 تأسیس شد، در شنژن با مراکز تحقیق و توسعه در پکن و شانگهای مستقر است. MicroBT با پایبندی به فلسفه کسب و کار «کمال، برد-برد و یکپارچگی»، محصولات و خدمات باکیفیت را به مشتریان ارائه می دهد و به یک پیشرو در زمینه سرورهای بلاک چین تبدیل شده است. در سال 2020، MicroBT به یکی از 100 مالیات دهندگان برتر در منطقه نانشان، شنژن تبدیل خواهد شد. در سال 2021، MicroBT گسترش جهانی را آغاز کرد و یک پلت فرم عملیات خارج از کشور را راه اندازی کرد.

 

دستگاه ماینر واتس ماینر Whatsminer M50 118TH

 

مشخصات دستگاه ماینر واتس ماینر Whatsminer M50 118TH

دستگاه ماینر  M50 118TH یکی از دستگاه های ماینر تولیدی شرکت واتس ماینر  Whatsminer می باشد که  در سال 2022 عرضه شد و قابلیت استخراج بیت کوین را دارد. حداکثر هشریتی که می توان جهت استخراج از آن بهره بگیریم 118Th می باشد. دستگاه ماینر Whatsminer M50 118TH مصرف برق معادل  3304 وات را دارا می باشد و همچنین از طریق رابط Ethernet  به اینترنت جهانی متصل می گردد. از نظر فیزیکی نیز با ابعاد 425*125*225 میلیمتر و وزن 12700 گرم عرضه شده است. برای خنک کاری دستگاه ماینر Whatsminer M50 118TH، از دو فن استفاده شده است. از نظر تولید صدا نیز 75 دسی بل خروجی صدا دارد که در رطوبت 5 الی 95 درصد قابل به کار گیری می باشد.

جهت محاسبه میزان درآمد و میزان مصرف و همچنین قیمت ماینر Whatsminer M50 118TH به صفحه ماشین حساب ماینر وبسایت ایران ماین مراجعه فرمایید.

 

ارزهای قابل استخراج دستگاه ماینر واتس ماینر Whatsminer M50 118TH

با توجه به اینکه دستگاه ماینر Whatsminer M50 118TH با الگوریتم SHA-256 جهت استخراج استفاده میکند، ارزهای زیر را جهت استخراج پشتیبانی می نماید.

  • بیت کوین  (BTC) Bitcoin
  • بیت کوین کش (BCH) Bitcoin Cash
  • آکوین  (ACOIN) Acoin
  • پیرکوین  (PPC) PeerCoin
  • ژول کوین  (XJO) Joulecoin
  • کیور کوین (CURE) Curecoin 
  • ایمارک  (DEM) eMark
  • آنبریکبل  (UNB) Unbreakable
  • کرون  (CRW) Crown
  • ترا کوین  (TRC) Terracoin

 

اجزای تشکیل دهنده دستگاه ماینر واتس ماینر Whatsminer M50 118TH

در این قسمت اجزای تشکیل دهنده و قطعات موجود در دستگاه ماینر واتس ماینر Whatsminer M50 118TH را بر می شماریم سپس به توضیح مختصر برای آن ها می پردازیم تا اطلاعات کاربران از این دستگاه بالا رود.

این دستگاه ماینر شامل اجزای زیر می باشد که در ادامه توضیح مختصری از آن ها ارائه خواهیم داد:

  • هش برد ماینر
  • پاور یا منبع تغذیه ماینر
  • کنترل برد ماینر
  • فن ماینر
  • دسته سیم ماینر

 

اجزای تشکیل دهنده دستگاه ماینر واتس ماینر Whatsminer M50 118TH

 

هش برد ماینر چیست؟

یکی از قطعاتی که ماینرها استفاده می کنند، هش برد است که هر ماینر حاوی چندین هش برد می باشد. وظیفه هش برد پردازش سنگین است، قیمت آن نسبت به بقیه قطعات ماینر گرانتر است و جزء اصلی که قیمت ماینر را تعیین می کند، هشبرد ماینر است. چیپ هایی روی هش برد نصب شده اند که فرآیند استخراج رمز ارز را انجام می دهند. در برخی موارد نقص در چیپ ها، فرآیند استخراج ارزهای دیجیتال را مختل می کند و کارایی ماینر را کاهش می دهد، ولی شرکت و وبسایت ایران ماین در زمینه تامین هش برد ماینر به یاری استخراج کنندگان رمز ارز آمده است تا این اختلال قطعات را رفع نماید.

 

پاور یا منبع تغذیه ماینر چیست؟

منبع تغذیه یا پاور یکی از قطعات مورد استفاده در دستگاه ماینر است که برق مورد نیاز سایر قطعات موجود را تامین می کند. در صورت خرابی پاور ماینر، جریان برق به طور کامل قطع می شود و فرآیند استخراج متوقف می شود. در صورت از کار افتادن پاور ماینر، می توانید از سایت ایران ماین جهت خرید ماینر و پاور ماینر مراجعه کنید.

 

کنترل برد ماینر چیست؟

کنترل برد یکی از اجزای اصلی ماینر است که وظیفه آن برقراری ارتباط بین هش برد و اینترنت دارد. یکی از رایج ترین عواملی که باعث خرابی کنترل برد ماینر می شود، نوسانات الکتریکی است. همچنین می توانید کنترل برد ماینر را از سایت شرکت ایران ماین خریداری نمایید.

 

فن ماینر چیست؟

به دلیل پردازش سنگینی که ماینر دائما انجام می دهد، این دستگاه گرمای زیادی تولید می کند و باید حرارت آن کاهش یابد. برای خنک سازی از یک فن قدرتمند استفاده شده که صدای زیادی نیز ایجاد می کند. این فن ها دارای ولتاژ 12 ولت و جریان مصرفی 7.2 آمپر هستند که با سرعت 6000 دور در دقیقه می چرخند. با توجه به اینکه فن به طور مداوم کار می کند کم کم کارایی آن کاهش می یابد و باید تعویض شود. برای تامین فن ماینر از وبسایت ایران ماین قابل خریداری و تهیه می باشد.

 

دسته سیم ماینر چیست؟

دسته سیم بخشی از ماینر است که پاور و کنترل برد و هش برد ها را به یکدیگر متصل می کند. یکی از عواملی که منجر به خرابی آن می شود، نوسانات الکتریکی و افزایش دما است که منجر به ذوب شدن سیم می شود و باید آن را تعویض کرد. ایران ماین همچنین مجموعه ای از سیم های ماینینگ را در اختیار مشتریان خود جهت سفارش قرار می دهد.

 

 

 


0 رای
امتیاز از خریداران