خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

ماین ارز KAS، همراه با 300 دلار جایزه در هفتمین سالگرد استخر ViaBTC


 

یکی از پرطرفدارترین راه‌های کسب درآمد در دنیای کریپتوکارنسی، ماین ارزهای آینده‌ دار و باثبات است. آیا شما نیز از جمله افرادی هستید که به این صنعت علاقه‌مند هستید و می‌خواهید به صورت قانونی اقداماتی را در این زمینه انجام دهید؟

یکی از معتبرترین استخرهای ماین ViaBTC است که در هفتمین سالگرد فعالیت خود برای کاربران خود هدایایی را تدارک دیده و همه می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. ممکن است شما تاکنون در این رویداد خاص هنوز ثبت‌نام نکرده باشید اما جای نگرانی نیست. از طریق لینکی که ایران ماین در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید در این کمپین حضور داشته باشید.

به کمک لینک ایران ماین شما می‌توانید امتیازات خاصی دریافت کنید تا علاوه بر جایزه 300 دلاری استخر ViaBTC، از طرف ایران ماین هم برنده جوایز دیگر ما شوید! در ادامه راه‌ های ثبت نام در استخر ViaBTC را برای شما معرفی خواهیم کرد تا بدانید که چگونه می‌توانید در این رویداد شرکت کنید. بعد از اینکه ثبت نام کردید به این مقاله برگردید تا با این رویداد 300 دلاری آشنا شوید!

 

 

استخر ویا بی تی سی و ارز KAS

در سال‌های گذشته برخی از افراد به دلیل انتخاب اشتباه استخر که اصلی‌ترین علت آن عدم اطلاعات کافی بود، نتوانستند سود مناسبی از طریق ماین کسب کنند. از سال 2016 با روی کار آمدن استخر ViaBTC می‌توان گفت مکان امنی برای حضور ماینرها فراهم شد.

ارزهای زیادی را می‌توان در این استخر ماین کرد که این روزها ارز کاسپا به دلیل برتری‌های خاصی که دارد، مورد توجه فعالین قرار گرفته است. شما می‌توانید رشد قیمتی این ارز دیجیتال را در سه ماهه اول سال 2023 مشاهده کنید و اهمیت آن را متوجه شوید.

مزایای استخر ویا بی تی سی برای ماین کاسپا

برخی از افراد توانسته‌اند با شرکت در کمپین‌های مختلف که جوایز خاصی در بر دارد، مبالغ زیادی دریافت کنند. رویداد هفتمین سالگرد استخر ViaBTC بهانه دیگری است که 300 دلار جایزه برای ماین KAS در نظر گرفته شده و شما نیز می‌توانید از این فرصت استفاده کنید.

در بازار رمزارزها مبحث کارمزدها همیشه یک مسئله حیاتی بوده و است. یک ماه بدون کارمزد را می‌توانید با شرکت در این رویداد تجربه کنید و از سودهای دریافتی لذت ببرید.

نحوه شرکت در رویداد

شاید سوالی که در ذهن شما ایجاد شده این است که چگونه می‌توان به این کمپین اضافه شد؟ کار بسیار ساده و روتین است و نیاز به هیچ تخصصی ندارد. افرادی که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند به استخراج کاسپا علاقمند هستند به‌ راحتی می‌توانند ثبت‌نام را انجام دهند.

اینیستاگرام

کسانی که اکانت اینستاگرام دارند می‌توانند ثبت نام از طریق اینستاگرام استخر ViaBTC را انجام دهند.

گروه آموزشی

با عضو شدن در این گروه شما می‌توانید ثبت نام از طریق گروه آموزشی استخر ViaBTC را انجام دهید.

گروه اصلی

یکی از راه‌های دیگر برای شرکت در این رویداد ثبت نام از طریق گروه اصلی استخر ViaBTC است.

قانونی ماین کنید

راه های دریافت مجوزهای قانونی در شبکه‌های اجتماعی استخر ویا بی تی سی در اختیار عموم گذاشته شده است و همچنین آموزش ماینینگ نیز در این رسانه‌ها قابل مشاهده است.

جمع بندی

راه‌ های مختلفی در بازار کریپتوکارنسی برای کسب درآمد وجود دارد که برخی افراد ماینینگ را بهترین راه می‌دانند. این روزها استخر ویا بی تی سی در هفتمین سالگرد فعالیت خود رویدادی برگزار کرده که 300 دلار جایزه و یک ماه بدون کارمزد برای علاقمندان به استخراج ارز کاسپا در نظر گرفته است. شما نیز می‌توانید با کسب اطلاعات بیشتر در این کمپین شرکت کنید.


0 رای
امتیاز از خریداران