خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

آموزش راه انداری ماینر Whatsminer M21 28th


راه اندازی ماینر Whatsminer M21 28th

یکی راه های کسب درآمد دلاری، استخراج ارزهای دیجیتال توسط ماینر می باشد. شما می توانید برای شروع به رمز آوری اقدام به تهیه دستگاه ماینر کنید و اقدام به استخراج ارز کنید. در ادامه سعی داریم تا شما را با راه اندازی به صرفه ترین ماینر یعنی ماینر M21B آشنا کنیم.

در ابتدا به مشخصات فنی ماینر Whatsminer M21 28th می پردازیم

ماینر مدل واتس ماینر Whatsminer M21 28Th یکی از محصولات شرکت میکرو بی تی است که در ماه آگوست سال 2019 ساخته شده. ابعاد این دستگاه 440x200x300 میلیمتر بوده و وزنی معادل 7.150 کیلوگرم دارد هش ریت دستگاه 28 تراهش بر ثانیه است و میتواند ارزهایی که الگوریتم SHA-256 را پشتیبانی می کند را تولید کند. دستگاه ماینر Whatsminer M21 28 از قدرت هش ریت بالایی برخوردار است که به عنوان یکی از قدرتمند ترین دستگاه ماینر موجود در بازار محسوب می شود.  اگر شما قصد خرید دستگاه ماینری را دارید که قابلیت استخراج بیت کوین را داشته باشد، دستگاه ماینر ماینر Whatsminer M21 28 با میزان درآمد بالا و میزان بازگشت سرمایه سریع بهترین انتخاب برای شما می تواند باشد. برای خرید ماینر و مشاهده درآمد دستگاه ماینر به صفحه ماشین حساب ماینر وبسایت ایران ماین مراجعه کنید.

دستگاه ماینر Whatsminer M21 28th  توانایی استخراج چه ارزهایی را دارد؟

به صرفه ترین ماینر موجود در بازار ایران با پشتیبانی از الگوریتم SHA-256 توانایی استخراج ارزهای دیجیتال زیر را دارد. شما میتوانید برای مشاهداه آخرین قیمت ماینر به صفحه ماینر m21 28th مراجعه کرده و خرید خود را نهایی کنید.

  • بیت کوین (BTC) Bitcoin
  • بیت کوین کش (BCH) Bitcoin Cash
  • کرون (CRW) Crown
  • ایمارک (DEM) eMark
  • کیور کوین (CURE) Curecoin 
  • پیرکوین (PPC) PeerCoin
  • ژول کوین (XJO) Joulecoin
  • آکوین (ACOIN) Acoin
  • ترا کوین (TRC) Terracoin
  • آنبریکبل (UNB) Unbreakable

مراحل راه اندازی دستگاه ماینر Whatsminer M21 28th

پیش از راه اندازی دستگاه ماینر، باید ابتدا مکان قرارگیری ماینر را مشخص کنید، مکان قرار گیری ماینر باید به دور از رطوبت باشد و همچنین باید خنک سازی دستگاه ماینر باید به بهترین نحو صورت بگیرد که در نحوه عمکلرد دستگاه مشکلی رخ ندهد. شما برای اتصال دستگاه ماینر به استخر، پیش از هر چیزی به کابل برق و اینترنت ثابت نیاز دارید. در نظر داشته باشید که برای اتصال دستگاه ماینر خود به اینترنت به کابل LAN نیاز دارید

آموزش راه اندازی دستگاه ماینر Whatsminer M21 28th

ابتدا باید با استفاده از کابل برق ماینر خود را به برق متصل کنید و سپس با استفاده از کابل LAN اتصال اینترنت را برای دستگاه ماینر برقرار کنید. برای راه انداری دستگاه ماینر خود اصلا نیاز به پیدا کردن آی پی دستگاه نیست چرا که شما می توانید برای انجام راه اندازی مقدماتی دستگاه ماینر در ابتدا نرم افزار Whatsminer Tools را دانلود کنید. بعد دانلود نرم فزار آن را از حالت فشرده خارج و نرم افزار را نصب و سپس اجرا کنید.

پیکربندی دستگاه ماینر

شما برای پیکربندی دستگاه ماینر Whatsminer M21B اصلا نیاز به استفاده از مرورگر را ندارید چراکه تنها با استفاده از نرم افزار whtasminer tools این امکان به راحتی برای شما وجود دارد.

  1. برای انجام مراحل پیکربندی ابتدا وارد نرم افزار شوید و سپس بعد ورود بر روی گزینه start  کلیک کنید و سپس دکمه ای Ip Found که برای  ثبت آی پی بر روی ماینر قرار دارد را فشار دهید، این کار را برای چند لحظه ادامه دهید تا آی پی دستگاه ماینر توسط نرم افزار ثبت شود.

جستجوی آی پی دستگاه ماینر

  1. پس از انجام این کار برخی از اطلاعات دستگاه به همراه آی پی دستگاه برای شما نمایش داده می شود. در ادامه مراحل پیکربندی لازم است از اطلاعات موجود دستگاه ماینر خروجی بگیرید که این کار با کلیک بر روی گزینه Export صورت می گیرد.

÷

  1. بعد از ذخیره فایل در سیستم خود باید گزینه import ip  را از سربرگ Miner Status انتخاب کنید و سپس فایلی که در مرحله قبل توسط نرم افزار whtasminer tools خروجی گرفتید را انتخاب کنید و پس از آن گزینه  Detect Miner Status را انتخاب کنید. با انجام این کار، دستگاه شما توسط نرم افزار شناسایی می شود. اطلاعاتی که شامل وضعیت کارکرد دستگاه، وضعیت فن ها، میزان هش ریت و دیگر اطلاعات برای شما نمایش داده می شود.

مشاهده اطلاعات دستگاه ماینر

در مرحله آخر کافی است برای استخراج ارز دیجیتال توسط دستگاه ماینر، دستگاه را استخر متصل کنید تا فرآیند استخراج صورت بگیرد. شما برای اتصال دستگاه ماینر به استخر کافی است ابتدا وارد نرم افزار Whatsminer Tools شوید و سپس گزینه Pool را انتخاب کنید و پس از کلیک بر روی این گزینه، لیست استخرهای موجود را برای شما نمایش داده می شود.در هر سه فیلد باید سه آدرس استخر با پورت های مختلف وارد کنید تا در صورتی که یکی از پورت ها با قطعی رو به رو شد، عملیات استخراج با پورت دیگر ادامه یابد و عملیات استخراج قطع نشود. در فیلد های Worker و Password نیز باید اقدام به وارد نمودن نام ماینر و همچنین رمز عبور کنید. پس از وارد نمودن تمامی فیلد ها بر روی گزینه ” Update ” کلیک کنید تا تنظیمات شما اعمال و نهایی شود و همچنین عملیات استخراج شروع شود.

متصل کردن دستگاه ماینر به استخر

پس از انجام تمامی مراحل فوق شما توانستید دستگاه ماینر Whatsminer M21 28th خود را با موفقیت راه اندازی کنید. اکنون می توانید به راحتی اقدام به استخراج ارز مورد نظر خود کنید و درآمد دلاری کسب کنید.