خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

جابجایی ۳ آلت‌کوین‌ به کیف‌پول‌های سرد توسط نهنگ‌ها! جرقه‌ای برای افزایش نرخ‌ها؟


جابجایی ۳ آلت‌کوین‌ به کیف‌پول‌های سرد توسط نهنگ‌ها! جرقه‌ای برای افزایش نرخ‌ها؟ | ایران ماین

بازار رمزارزها بار دیگر شاهد یک چرخش صعودی است؛ زیرا سرمایه‌گذاران منتظر نزول نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا هستند. در این میان، فعالیت نهنگ‌ها نیز باعث بالا رفتن احساسات صعودی برای بعضی از ارزهای دیجیتال شده؛ زیرا آنها بخش بزرگی از دارایی‌های خود را از بازارهای معاملاتی به کیف‌پول‌های سرد منتقل می‌کنند.

داده‌های جدید پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهند که فعالیت نهنگ‌ها در بازار آلت‌کوین‌هایی مانند اینجکتیو (INJ)، پالیگان (POL) و رندر (RENDER)، باعث ایجاد نوسانات قیمتی قابل‌توجهی شده است.whales-move-cryptos-to-cold-wallet

معمولاً زمانی که دارایی‌ها از بازارهای معاملاتی به کیف‌پول‌های سرد منتقل می‌شوند، حجم فروش نزول می‌یابد. این موضوع بیانگر تمایل سرمایه‌گذاران به هولد بلندمدت این ارزهای دیجیتال است و باعث ارتقا چشم‌انداز صعودی برای دارایی‌ها می‌شود.

رمز ارز بومی پلتفرم پالیگان که اخیراً از MATIC به POL تغییر نام داده، در حال حاضر با نرخ ۰.۳۸ دلار معامله می‌شود و نرخ بازار آن به ۲.۷ میلیارد دلار رسیده است. نرخ پالیگان اخیرا در یک روند نزولی قرار داشت، ولی در محدوده ۰.۳۵ دلار متوقف شد و دو بازگشت صعودی بیانگر تقاضای پایدار برای این رمز ارز است.whales-move-cryptos-to-cold-wallet

با توجه به وضعیت شاخص قدرت نسبی (RSI) که بالا رفتن فشار خرید را نشان می‌دهد، نرخ پالیگان می‌تواند تا ۲۶ درصد بالا رفتن یابد و خط روند مقاومت خود را به چالش بکشد. در صورت بریک‌آوت از این محدوده، حرکت صعودی قوی‌تر شده و نرخ پالیگان می‌تواند به ۰.۵ دلار برسد.

اینجکتیو در حال حاضر با نرخ ۱۹.۸۲ دلار معامله می‌شود و حدود ۶۴ درصد کمتر از بالاترین نرخ تاریخی خود یعنی ۵۲.۷۵ دلار می باشد.

در نمودار روزانه این رمز ارز، یک الگوی کنج نزولی مشاهده می‌شود که بیانگر احتمال توسعه نرخ اینجکتیو است.whales-move-cryptos-to-cold-wallet

در صورت حفظ این طرح، نرخ می‌تواند ۷.۵ درصد بالا رفتن یابد و خط روند بالایی را بشکند. در صورت بریک‌آوت موفقیت‌آمیز از این لایه مقاومتی، نرخ امکان دارد به سمت هدف ۴۰ دلار حرکت کند.

حرکت نرخ رندر نیز مشابه پالیگان است و در یک مسیر افقی قرار دارد. این رمز ارز بالاتر از پشتیبانی ۴ دلار تثبیت شده و در حال حاضر با نرخ ۴.۹۳ دلار معامله می‌شود. نرخ بازار رندر نیز ۲.۵۲ میلیارد دلار می باشد.whales-move-cryptos-to-cold-wallet

اگر شرایط بازار بهبود یابد، نرخ رندر می‌تواند ۱۴ درصد بالا رفتن یابد و خط روند نزولی که از ژوئن ۲۰۲۴ دست نخورده باقی مانده، را به چالش بکشد. در صورت موفقیت خریداران در شکست این مقاومت، نرخ می‌تواند به بالای ۸ دلار برسد. با این حال، اگر خط روند مقاومتی شکسته نشود، امکان دارد روند اصلاحی فعلی طولانی‌تر گردد.