دیدگاه ها

دلایلی محکم برای خرید بیت کوین


از آنجایی که بیت کوین رهبر در دنیای ارزهای دیجیتال است و در بین کابران از محبوبیت بالایی برخوردار است زیرا توسط هیچ شخص یا دولتی یا شرکتی اداره نمی شود، بیت کوین را می توان به عنوان دارایی با ارزش در نظر گرفت که قابل سرمایه گذاری است. در این مقاله میخواهم به دلایلی بپردازیم که باعث می شود مردم سراسر دنیا بیت کوین بخرند شما نیز می توانید برای خرید ماینر بیت کوین به وب سایت ایران ماین مراجعه کنید و ارزآوری خود را آغاز کنید.

bitcoin

1.تبدیل شدن بیت کوین به عنوان پول رایج

یکی از دلایلی که باعث می شود که بیت در آینده را به عنوان پول رایج در نظر گرفت، افزایش سرمایه گذاری کاربران روی این ارز در دنیای ارز دیجیتال  می باشد.چندی پیش  ایلان ماسک که صاحب خودروسازی تسلا می باشد خبر از روش جدید پرداخت خود در سرویس فروش خودرو را اعلام کرد که از بیت کوین هم  میتوان برای برای خرید خودرو  استقاده کرد.

2. کمیاب بودن بیت کوین

بیت کوین را میتوان مانند طلا در نظر گرفت و همون طور که  طلا منبع محدودی دارد و با استخراج طلای ، همیشه طلا کمتری باقی می ماند و پیدا کردن و معدن سخت تر و گران تر می شود. این ویژگی در مورد بیت کوین نیز صدق می کند. در حاظر نزدیک  به 19 میلیون بیت کوین در دنیا وجود دارد و با کذشتن زمان استنخراج آنها سخت تر می شود.

3. کارمزد کمتر

مهم ترین مسئله ای که باعث شده است ارزهای دیجیتال در بین مردم سراسر دنیا از محبوبیت زیادی برخوردار شود میزان کارمزد کم در کنار پردازش سریع است که این موضوع برای کاربران اهمیت زیادی دارد. کارمزد بیت کوین در دنیای ارزها بسیار کم و در برخی از مواقع صفر است.

Profitability

4.قابلیت بک آپ گیری

در نظر بگیرید که اگر کیف پول شما گم شود دیگر شاید امکان بازگشت دارای های مالی شما وجود نداشته باشد این موضوع در مورد بیت کوین صدق نمی کند، کاربران با استفاده از ویژگی بک آپ گیری میتوانند از کیف پول دیجیتالی خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنند که حتی در صورت مفقود شدن موبایل یا پاک کردن کیف پول خود، میتوانند  تمام دارایی خود را که در قالب ارز دیجیتال بوده است  را برگردانند.

5.تبدیل راحت تر نسبت به سایر ارزها

اکثریت ارزهای دیجیتال به راحتی به سایر ارزها تبدیل نمی شوند  که معمولا باید آنها را به بیت کوین یا اتریوم تبدیل کرد و سپس بتوان آنها را به ارز دیگر تبدیل کرد، اما بیت کوین در دنیای ارزهای دیجیتال به سادگی می تواند در هر لحظه و زمان به ارز دیگری مانند دلار، ریال، تتر، و یا هر ارز دیگری تبدیل کرد.

6. بیت کوین یک ارز قابل اعتماد است

شبکه بیت کوین، یک شبکه متن باز هست که کاربران سراسر دنیا میتوانند به کد منبع دسترسی داشته باشند که این موجب شده است که بیت کوین در بین  مردم مورد اعتماد باشد و مت زیادی را به دنبال داشته باشد، از آنجایی که مردم بیت کوین را کنترل می کنند همین امر باعث شده است که حس امنیت را در میان مردم ایجاد کند.

Bitcoin security

این مقاله به شما درباره سرمایه گذاری  در بیت کوین آگاهی داد و اینکه بیت کوین مزایای زیادی برای سرمایه کذاری دارد که در دیگر روش های سرمایه گذاری وجود ندارد شما برای اینکه که بتوانبد بیت کوین استخراج کنید باید دستگاه های استخراج بیت کوین را تهیه کنید.

شما می توانید از وب سایت ایران ماین دستگاه های ماینر قانونی خود را خریداری کنید که این دستگاه ها یک کد رهگیری دارد که شما می توانید برای استعلام از قانونی بودن دستگاه پس مراجعه به اداره صنعت و معدن تجارت از قانونی بودن دستگاه مطمئن شوید و شروع به استخراج قانونی کنید.

ایران ماین نخستین شرکت تولید ماینر در خاورمیانه به صورت قانونی می باشد که فعالیت خود را آغاز کرده و این مسیر را برای افرادی که قصد دارند در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند هموار کرده است شما نیز می توانید در صورتی که نیاز به خرید قطعات ماینر داشتید از وب سایت ایران ماین استفاده کنید.


0 رای
امتیاز از خریداران