دیدگاه ها

دلایل برتری اتریوم بر بیت کوین


برتری اتریوم نسبت به بیت کوین

هر دو ارز بیت کوین و اتریوم ویژگی های منحصر به فردی دارند. اتریوم با استفاده از قرادادهای هوشمند می تواند به هوشمند سازی اطلاعات کمک می کند و همچنین شبکه اتریوم می تواند با استفاده از قراردادهای هوشمند فرآیندهای هوشمند را اجرا کند که همین نکات دلایل برتری اتریوم بر بیت کوین می باشد. در واقع هر دو اکوسیستم سعی دارند که شیوه منحصر به فرد خود را انجام دهند. در واقع برخی از ویژگی های آنها را می توان به عنوان ملاک تصمیم گیری های خرید و فروش مد نظر قرار داد.

تکنولوژی اتریوم

اتریوم در مقایسه با بیت کوین از فناوری جدیدتری استفاده می کند، پلتفرم اتریوم براساس قراردادهای هوشمند اجرا می شود.اتریوم یک پلتفرم ارز دیجیتال است که بسیار هوشمند و دقیق عمل می کند، به دلیل اینکه اتریوم از قرادادهای هوشمند استفاده میکند تواسنته عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشد.ارز اتریوم با استفاده از تکنولوژی به کار گرفته شده، در دنیای ارز دیجیتال سر و صدای زیادی را به پا کرده است.

ارز اتریوم مانند بیت کوین امکان تراکنش های مالی ناشناس و غیر قابل ردگیری را فراهم کرده و این تراکنش ها را در یک سیستم دفتر کل غیرمتمرکز به نام زنجیره بلوک انجام می‌ دهد. تمام این تراکنش ها بدون دخالت شرکت های شخص ثالث یا بانک ها انجام می شود.

بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و کسب و کارهای مستقل آنلاین پرداخت های اتر را قبول می کنند. از اتر حتی می توان در کیف های پول ارزهای رمزنگاری و کارت های اعتباری نیز استفاده کرد. در دنیای ارز دیجیتال، تنها ارز اتریوم هست که بدون محدودیت در سقف تعداد سکه ها و منبع ذخیره آن ها به حساب می آید.

معروف ترین نمونه استفاده از قرادادهای هوشمند، مدیریت نامتمرکز مستقل(DAO) است، این شرکت توزیع، از قدرت Ether به ارزشی معادل ۱۰۰ میلیون دلار برخوردار است. در مقابل، سرمایه گذران توکن های Ether را که هر کدام قیمت مربوط به خود را داراست، دریافت می کنند. همچنین دارندگان این توکن ها می توانند جهت قانونی کردن فعالیت خود اقدام کنند.

ethereum

اصلی ترین دلایل برتری اتریوم نسبت به بیت کوین

  1. اتریوم یک پلتفرم نرم افزاری است که با استفاده از تکنولوژی جدید ایجاد شده است
  2. سکه های بیشتری در دسترس قرار دارد
  3. افزایش ارزش سکه های اتریوم به سرعت بیشتری نسبت به بیت کوین

ارزش اتریوم

اتریوم و بیت کوین هر دو به ارزش قابل توجهی در سال گذشته دست پیدا کرده اند. در مقایسه بیت کوین و اتریوم، اتریوم سود بیشتری داشته است و مقدار ارزش اتریوم طی دو سال مقدار قابل توجهی افزایش یافته است.ارز اتریوم به سکه های بیت کوین وابسته است.

قیمت ارز دیجیتالی اتریوم با قیمت سکه های بیت کوین مرتبط است. آنها متقابلا وابسته هستند و زمانی که قیمت بیت کوین افزایش پیدا می کند، اتریوم سقوط می کند و هنگامی که مقدار Bitcoin کاهش می یابد، مقدار Ethereum به طور خودکار بالا می رود و یا می تواند یک سود کوچک را نشان دهد. از این رو، این ارزش ها معمولا به هم وابسته هستند و از آنجا که Bitcoin پلتفرم ارشد ارقام است، قطعا از ثبات بیشتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتالی به خصوص اتریوم برخوردار است. البته ارز دیجیتالی اتریوم هنوز در تلاش است تا خود را تثبیت کند، زیرا این پلتفرم بسیار جدید است. همان طور که سایر ارزهای رمزنگاری شده به بیت کوین و واکنش های اقتصادی آن واکنش نشان می دهند، ارز دیجیتالی اتریوم نیز وابسته به خرید و فروش سکه‌های بیت کوین و اقدامات مرتبط با آن است.


0 رای
امتیاز از خریداران