دیدگاه ها

قطار پیشرفت شیبا در بازار ارزهای دیجیتال


بازار شیبا اینو (SHIB) بهتر از استیبل کوین Binance USD (BUSD) عمل کرده است.

به گزارش ایران ماین، ارزش بازار استیبل کوین شیبا در 16 آوریل از BUSD پیشی گرفت. به نظر می رسد شیبا با راه اندازی شبکه شیباریوم توانسته است از مقبولیت گسترده ای در جامعه ارزهای دیجیتال برخوردار شود. در مقایسه، عرضه استیبل کوین BUSD در سال 2023 حدود 10 میلیارد دلار کاهش یافت.

بر اساس داده های بازار، ارزش بازار شیبا دیروز به 6.96 میلیارد دلار رسید (اگرچه در حال حاضر به 6.81 میلیارد دلار کاهش یافته است)، در حالی که ارزش بازار BUSD در مدت مشابه به 6.68 میلیارد دلار کاهش یافت.

افزایش ارزش بازار شی با با پیشی گرفتن قیمت این ارز دیجیتال از بازار همزمان شد. ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال در این دوره 0.3 درصد کاهش یافت، زیرا دارایی های محبوبی مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و ریپل مقداری از ارزش خود را از دست دادند.

عملکرد مثبت شبا را می توان به اخبار مهم و مثبت اخیر درباره این ارز دیجیتال در جامعه ارزهای دیجیتال نسبت داد. در ماه مارس، نسخه بتا Shibarium به نام Puppynet عرضه شد.

داده‌های پلتفرم IntoTheBlock همچنین نشان می‌دهد که تعداد سرمایه‌گذاران بلندمدت شبا به 835,780 نفر رسیده است. بر اساس داده های منتشر شده، این آدرس ها اکنون 67 درصد از کل آدرس های میم کوین را تشکیل می دهند. این نشان می‌دهد که تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال را دارایی ارزشمندی می‌دانند که می‌توان آن را برای بلندمدت نگه داشت.

در حالی که شیبا از پذیرش و رشد بیشتری در جامعه کاربران برخوردار است، سرمایه گذاران از استفاده از ارز دیجیتال BUSD منصرف شده اند. از زمانی که ناشر BUSD شرکت Paxos، اعلام کرد که تولید توکن های جدید را متوقف می کند، عرضه استیبل کوین ها حدود 10 میلیارد دلار کاهش یافته است.

از آن زمان، کوین‌بیس استیبل‌کوین را از فهرست حذف کرد و بایننس امتیازات خود را غیرفعال کرد، مانند عدم کارمزد تراکنش با BUSD.


0 رای
امتیاز از خریداران