خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

گری‌اسکیل دوج‌کوین را زیر نظر دارد؛ پیش‌بینی افزایش نرخ DOGE به ۳ دلار!


گری‌اسکیل دوج‌کوین را زیر نظر دارد؛ پیش‌بینی افزایش نرخ DOGE به ۳ دلار! | ایران ماین

دوج‌کوین (DOGE) اخیراً توجه معامله‌گران زیادی را به خود جلب کرده و نرخ و مقدار خرید و فروش آن در روز گذشته بالا رفتن قابل‌توجهی داشته است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، کمپانی گری‌اسکیل (Grayscale) به احتمال اضافه کردن دوج‌کوین به پلتفرم خود، همراه با نشان‌هایی مانند تون‌کوین (TON) و ورلدکوین (WLD) اشاره کرده، که این موضوع خوش‌بینی فعالان بازار را ارتقا کرده است.

این تغییرات موجب شده بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی کنند که نرخ دوج‌کوین به زودی به لایه ۳ دلار خواهد رسید.

از طرفی، بالا رفتن نرخ دوج‌کوین همزمان با بالا رفتن احساسات مثبت در کل بازار رمزارزها صورت می‌گیرد و بیانگر اعتماد رو به توسعه فعالان بازار به دارایی‌های دیجیتال است.

هرچند که اطلاعیه اخیر گری‌اسکیل به معنای لیست شدن نهایی نشان‌های مورد بررسی در پلتفرم آن نیست، ولی شایعات مرتبط هم معمولاً بازار را ارتقا می‌کنند.

گری‌اسکیل تاکنون ۲۷ نشان، از جمله بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و ریپل (XRP)، را در سبد محصولات خود جای داده است.

این کمپانی با ایجاد اعتماد در میان سرمایه‌گذاران می‌تواند موجب توسعه نرخ ارزهای دیجیتال شود؛ مشابه با بالا رفتن نرخ ریپل پس از ایجاد صندوق ریپل تراست (XRP Trust) توسط این کمپانی در ماه سپتامبر.

در زمان نگارش این خبر، نرخ دوج‌کوین با افزایشی ۲.۱۶ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۱۱۵۹ دلار رسیده و مقدار خرید و فروش آن نیز با جهشی ۳۲ درصدی به ۱.۰۲ میلیارد دلار بالا رفته است.