خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

استخراج KAS (Kaspa) را با ViaBTC آغاز کنید و از کاهش هزینه‌های انحصاری بهره مند شوید!


پیشروی در مسابقه استخراج PoW (اثبات کار)، سفر بیت کوین در توسعه سخت افزار استخراج - از GPU تا ASIC - تقریباً دو سال طول کشید. در مقابل، Kaspa، یک پروژه نوظهور که در سال 2021 راه اندازی شد، به دلیل افزایش قیمت توکن KAS و پاداش های استخراج اغواکننده‌ای که ارائه می کند، با سرعت رقابت استخراج خود را تشدید کرده است. چنین شور و شوقی در بازار، بازه زمانی تغییر فناوری از پردازنده‌‌های گرافیکی به ماینرهای ASIC را به شدت کاهش داده است.

با این حال، با استقرار تعداد زیادی ریگ ماینینگ، هشریت شبکه کسپا به سرعت افزایش یافته است و به طور قابل توجهی سختی استخراج یک بلوک را برای استخراج کنندگان سولو افزایش می دهد. برای اطمینان از سود استخراج پایدار KAS، پیوستن به یک استخر استخراج پایدار بهترین انتخاب است، مشابه رویه فعلی اکثر ماینرهای بیت کوین. با این حال، این رویکرد مشترک مستلزم پرداخت هزینه استخراج مشخص شده به استخر استخراج است.
 

استخراج KAS


 
در حال حاضر، اکثر استخرهای استخراج که از استخراج KAS در بازار پشتیبانی می‌کنند، از روش PPLNS (پرداخت به ازای هر N سهم آخر) برای تسویه درآمد استخراج استفاده می‌کنند. اگرچه نرخ کارمزد استخرهای مختلف متفاوت است، اما به طور کلی از 1٪ تا 4٪ متغیر است. ViaBTC به عنوان برترین استخر ماینینگ فراگیر در جهان، خدمات ماینینگ KAS را در ماه می 2023 راه اندازی کرد و یکی از اولین استخرهایی بود که از استخراج KAS پشتیبانی می کرد.
 
برنامه ViaBTC-KAS Ambassador به طور فعال ادامه دارد.
با توجه به تاثیر نرخ کارمزد بر هزینه‌های استخراج ماینرهای KAS، استخر ViaBTC به طور ویژه فراخوان استخدام سفیر ViaBTC-KAS را راه اندازی کرده است که هدف آن کمک به ماینرها در صرفه جویی هرچه بیشتر در هزینه های استخراج است. متقاضیان موفق ViaBTC-KAS Ambassador نه تنها از 20% پاداش ارجاع برخوردار خواهند شد، بلکه این تخفیف اعتبار مادام العمر دارد. علاوه بر این، کاربران ارجاع شده کوپن تخفیف 50% با اعتبار 30 روز دریافت خواهند کرد تا هزینه های استخراج خود را بیشتر کاهش دهند.
 
 

 

کوپن را می توان برای استخر استخراج KAS استفاده کرد. 

 

کوپن ها چقدر می توانند پس انداز کنند؟

فرض کنید ماینر A به عنوان یک کاربر دعوت شده از سفیر ViaBTC-KAS، کوپن تخفیف 50 درصدی برای هزینه های استخراج KAS از ViaBTC دریافت می کند که 30 روز اعتبار دارد. با هشریت 8 TH/s و با فرض قیمت KAS 0.114 دلار و سختی شبکه حدود 136.66P و محاسبه با نرخ کارمزد PPLNS 2 درصد، درآمد روزانه تقریباً 78.31 دلار است و درآمد تئوری برای 30 روز حدود 2349.3 دلار است.
 
با استفاده از کوپن تخفیف با نرخ انحصاری 50٪، درآمد روزانه ماینر A با میزان هشریت 8 TH/s متصل به ViaBTC به 79.11 دلار افزایش می یابد. در طول مدت اعتبار 30 روزه کوپن، کل درآمد به 2373.3 دلار می رسد.
 

 

 
بازده روزانه ماینر A قبل از استفاده از کوپن


 
 
بازده روزانه ماینر A پس از استفاده از کوپن 50٪

در نتیجه، با استفاده از کوپن 50٪، ماینر A می تواند 24 دلار در هزینه ها در 30 روز پس انداز کند و به طور موثر سود کلی استخراج خود را افزایش دهد. بدیهی است که ماینرهایی با هشریت بیشتر در هنگام استفاده از کوپن های 50 درصدی، سود قابل توجهی از این تخفیف خواهند برد.
 
توجه: ابزار محاسبه سود ارائه شده توسط ViaBTC بر اساس پارامترهای سختی تنظیم شده و میانگین هزینه های ماینر در 7 روز گذشته برای تخمین درآمد تئوری PPS+ است. با این حال، برای KAS با استفاده از روش تسویه درآمد PPLNS، نوسانات در نرخ هشریت کلی شبکه و شانس استخر می‌تواند منجر به اختلاف قابل توجهی بین درآمد برآورد شده و واقعی شود. محاسبات فوق فقط برای مرجع هستند.
 
از مجموعه مزایایی که با پیوستن به ViaBTC حاصل می شود، استقبال کنید!
1. تبدیل KAS به USDT تبدیل خودکار پشتیبانی می شود.
2. سود هر 10 دقیقه تسویه می شود، ماینرها می توانند جزئیات سود را بررسی کنند و در هر زمان آنها را برداشت کرده یا بفروشند.
3. انتقال به صرافی CoinEx، بدون کارمزد و پرداخت در لحظه.
4. دسترسی به 3 روش راحت برای نظارت بر نوسانات هشریت استخراج با ViaBTC: هشدار تلگرام، نوتیفیکیشن برنامه(اپلیکیشن) و هشدار ایمیل.
5. از اشتراک درآمد هم پشتیبانی می شود، که از طریق آن شرکای شما می توانند سهم متناسبی از بازده استخراج را از حساب جاری دریافت کنند.
 
لینک وب سایت رسمی ViaBTC: 
www.viabtc.com
ViaBTC-KAS Ambassador:
پیوند درخواست
شرایط استخدام:
مشاهده مقاله
 
درباره ViaBTC
ViaBTC، که در می 2016 تأسیس شد، خدمات حرفه ای، کارآمد، ایمن و پایدار استخراج رمزارزها را برای بیش از یک میلیون کاربر در بیش از 130 کشور و منطقه در سراسر جهان، با ارزش خروجی استخراج تجمعی ده ها میلیارد دلار، ارائه کرده است. این استخر ماینینگ پیشرو و فراگیر، خدمات ماینینگی را ارائه می دهد که بیش از ده رمزارز اصلی را شامل می شود که شامل BTC، LTC و KAS می شود. ViaBTC با پشتیبانی از خدمات جامع خود شامل ViaBTC Pool، CoinEx Exchange و ViaWallet، تلاش می کند تا ابزارهای پشتیبانی بیشتر، خدمات استخراج پایدارتر و کارآمدتر و همچنین تجربه بهتر محصول را به کاربران جهانی خود ارائه دهد.