دیدگاه ها

مقایسه استخر via btc و f2pool


اگر علاقه دارید در زمینه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید حتما باید آشنایی کافی با استخرهای استخراج داشته باشید. استخر های استخراج به شما این امکان را می دهند تا با استفاده از دستگاه های ماینر ارزهایی همچون بیت کوین، لایت کوین، زی کش و غیره را استخراج کنید. استخر ماینینگ در واقع مکانی است که دستگاه های ماینر قدرت دستگاه های خود را با یکدیگر ترکیب می کنند تا در حدس بلاک تراکنش احتمال افزایش پیدا کند و در نتیجه درآمد افزایش پیدا کند. میزان درآمد تمامی دستگاه های ماینر یکسان نخواهد بود زیرا به معیارهایی همچون تعداد دستگاه ها و قدرت آن ها بستگی دارد. در انتخاب استخر استخراج باید به چند فاکتور توجه ویژه داشت، این فاکتورها عبارت اند از:اندازه استخر: استخرهای بزرگتر پرداخت منظم تری را ارائه می دهند، اما پرداخت کمتر است زیرا درآمد ایجاد شده بین اعضای بیشتری تقسیم می شود. استخرهای کوچک پرداخت های منظم اما بازدهی بالاتری را ارائه می دهند. صرف نظر از انتخاب شما، بازده بلند مدت باید یکسان باشد. فاکتور دوم هزینه ها: برخی از هزینه های استخراج بیت کوین حق عضویت دریافت می کنند، در حالی که برخی دیگر این کار را نمی کنند. این هزینه ها گاهی می تواند به 4 درصد از درآمد ماهانه شما برسد. در ادامه دو تا بهترین استخرهای استخراج را مورد بررسی قرار می دهیم.

استخر F2POOL

استخر F2POOL

بزرگترین سهام در بازار استخرهای استخراج را کشور چین در اختیار دارد، کشور چین 66 درصد از قدرت هش کل شبکه بیت کوین را در اختیار دارد. کشور چین به دلیل اینکه خود تولید کننده دستگاه های ماینر می باشد، هم میزان هزینه های اولیه دستگاه های ماینر به شدت کاهش یافته است و هم میزان زمان راه اندازی بیشتری نسبت به دیگر کشور های جهان می باشد. بنابراین اگر شما قصد داشته باشید که دستگاه ماینر خود را به کشور چین انتقال دهید، اصلا جای تعجب نیست، زیرا به دلایلی که گفته شد هم از نظر میزان هزینه و زمان به نسبت به دیگر نقاط جهان به صرفه تر می باشد. استخر F2POOL در سال 2013 در شهر پکن چین راه اندازی شد. این استخر برای استخراج بیت کوین، از قدرت هش 4.4 میلیون تراهش برخوردار است. این استخر توانایی دارد بیش از 40 نوع ارز دیجیتال را پشتیبانی کند. رایج ترین ارز های در حال استخراج به ترتیب  بیت کوین، لایت کوین، زی کش، اتریوم و دوج کوین می باشند. سرورهای اصلی این استخر در کشور چین قرار دارد اما برای ارزهای پرطرفدار بازار ارزهای دیجیتال، همچون بیت کوین، لایت کوین بر روی سرورهای مرکزی که در کشور آمریکا قرار گرفته اند، واقع شده اند. عضویت در استخر F2POOL برای عموم رایگان می باشد. مزایای استخر F2POOL عبارت اند از:

  • پشیبانی از کشور ایران

  • امکان استخراج بیش از 40 ارز دیجیتال

  • دارای اپلیکیشن موبایل برای مدیریت بهتر حساب

  • امنیت بالا و استفاده از معماری منحصر به فرد برای جلوگیری از حملات DDOS

استخر VIABTC

استخر VIABTC

استخر VIABTC همانند استخر F2POOL در سال 2016 در کشور چین راه اندازی شده است. این استخر به عنوان رقیب اصلی استخر F2POOL در منطقه تبدیل شده است. استخر VIABTC بیش از 14 ارز دیجیتال را از جمله بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک و غیره را پشتیبانی می کند. این استخر امکانی برای شما فراهم می کند تا با استفاده از نمودار نرخ هش استخر، میزان درآمد احتمالی خود را بررسی کنید. پس از راه اندازی این استخر در سال 2016، استخرهای اتریوم، دش کوین و زی کش به مجموعه این استخر اضافه شدند.

مزایای استخر VIABTC عبارت اند از:

پرداخت روزانه: بهره روزانه ساعت 12 نیمه شب به وقت پکن پرداخت می شود. ابتدا هزینه هزینه ها از جمله نگهداری و برق محاسبه می شود. همه کاربران می توانند هر روز وارد سیستم شوند و عملکرد روزانه خود را در یک لحظه مشاهده کنند. گاهی اوقات، درآمد روزانه تا 0.00098611 بیت کوین در هر سهم به دست می آید.

کارمزد پایین: هزینه ها فقط به عنوان راهی برای کمک به ادامه فعالیت پلت فرم و پرداخت به ماینرهای سختکوش دریافت می شود. هزینه های استخر ViaBTC برای افزایش درآمد بسیار کم است. این کارمزد روی گروه‌های PPS+ و PPLNS است و تنها ۶ درصد از درآمد را شامل می‌شود. ماینرهایی که با استفاده از الگوریتم PPLNS استخراج می کنند، هزینه های کمتری را دریافت می کنند و ماینرهایی که با استفاده از الگوریتم PPS+ استخراج می کنند، 5 درصد سود بیشتری را از ماینرها دریافت می کنند.

امنیت بالا: به دلیل امنیت بسیار بالایی که این استخر دارا می باشد، پرداخت ها بدون هیج گونه نگرانی انجام می شود و هکرها نمی‌توانند به راحتی این استخر را هک کنند.

خرید تراهش: شما می توانید واحدهای کوچکی به اندازه 1 تراهش در هم سهم بخرید. با خرید تراهش و با انجام فرآیند استخراج، بیت کوین ها و یا هر ارز دیگری به کیف شما که به عنوان سهام دار، سرمایه گذاری کرده اید را انتقال پیدا می کند.

همانطور که می بینید، استخرهای استخراج مختلف خدمات مختلفی را با پاداش های متفاوت ارائه می دهند. استخراج انفرادی ممکن است برای پاداش کامل در ذهن شما باشد، اما اگر تازه وارد دنیای استخراج هستید، توصیه می‌شود به یک استخر استخراج بیت کوین بپیوندید. و قبل از انتخاب استخر استخراج بیت کوین، حتما در مورد آن تحقیق کنید و سعی کنید اطلاعات خود را به روز نگه دارید.


0 رای
امتیاز از خریداران