دیدگاه ها

معرفی برترین صرافی های ایرانی


معرفی 5 تا از معتبر ترین صرافی های ایرانی

 با توجه به افزایش ارزش های ارزدیجیتال در چند ماه گذشته باعث شد تا افراد زیادی به این حوزه علاقه مند شوند و افراد زیادی به فکر این افتادن که با زدن صرافی ایرانی سود های خوبی را کسب کنند.

در حال حاضر شاهد این مورد هستیم که روزانه صرافی های جدید زیادی در ایران تاسیس می شوند. و با توجه این که تعداد سایت های آنلاین که دارای صرافی هستند زیاد شده است. ما را سردر گم میکند که کدام یک از سایت ها بهتر هستند ما دراین مقاله به معرفی برترین صرافی های حال حاضر می پردازیم.

مقایسه صرافی های ارزهای دیجیتال 

با در نظر گرفتن این مورد که صرافی ها باید یکسری ویژیگی های منحصر به فرد داشته باشند تا بتوانند به کاربران خود خدمات بهتری ارائه دهند. در این مقاله به ویژگی های یک صرافی خوب می پردازیم :

ویژگی های یک صرافی خوب

  1. میزان کارمزد
  2. رابط کاربری ساده
  3. امنیت بالا
  4. مبلغ واریز و برداشت بالا
  5. حجم معاملات بالا

1- صرافی تبدیل 


معرفی برترین صرافی های ایرانی

صرافی تبدیل یکی از جدیدترین صرافی های آنلاین ایرانی می باشد که رابط کاربری ساده ای دارد و اگر افراد مبتدی هم وارد سایت شوند به راحتی می توانند با سایت ارتباط برقرار کنند و فعالیت خود را انجام دهند.

صرافی تبدیل از پشتیبانی 24 ساعته استفاده می کند که به کاربران هم این امکان را می دهد که هر موقع به مشکلی برخورد کردند با راحتی با پشتیبان ارتباط برقرار کنند و نسبت به حل مشکل خود اقدام کنند

ویژگی ها مهم صرافی تبدیل 

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • مجهز به ابزار مدیریت ریسک مانند استاپ لاس
  • دریافت هدیه در ازای دعوت هریک از دوستان
  • خرید و فروش لحظه ای در تمامی ارزهای دیجیتال
  • ارائه تحلیل های حرفه ای به کاربران
  • دریافت مشاوره از کارشناسان
  • فراهم کردن شرایط نقل و انتقال با صرافی بایننس بدون پرداخت هزینه اضافی

 

2- صرافی نوبیتکس


صرافی نوبیتکس

یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین صرافی های ایرانی می باشد زیرا احراز هویت در آن بسیار راحت انجام میشود. نوبیتکس اولین صرافی ارزهای دیجیتال می باشد که تاییدیه معاونت فناوری ریاست جمهوری را دریافت کرده است.

میزان کارمزد در این صرافی بین 0.25% تا 0.35% می باشد و محاسبه میزان کارمزد بر حسب معامله ها متغیر می باشد. رتبه ی الکسای نوبیتکس 225 می باشد اما اطلاعاتی در مورد تاریخ دامنه آن ثبت نشده است.

عنوان مزایا معایب
آسان بودن احراز هویت *  
اپلیکیشن موبایل *  
داشتن حساب جدا برای شرکت ها *  
طرح ویژه برای معامله جفت ارزها *  
کارمزد کمتر برای کسی که از کد دعوت استفاده کرده *  
قابلیت معامله تمام ارزها *  
کارمزد بالا   *

3- صرافی والکس


صرافی والکس

یکی دیگر از صرافی های ایرانی که طرفداران زیادی دارد صرافی والکس می باشد که حاصل کار گروهی دانشجویان دانشگاه تهران وشریف می باشد. قدمت این سایت از کریپتولند کم تر است ولی چیزی حدود 86 هزار کاربر در آن در حال ترید می باشند.

رتبه ی الکسا این سایت در ایران حدود 300 می باشد و زمان ثبت دامنه آن به یک سال و نیم قبل بر میگردد.

عنوان مزایا معایب
پشتیبانی قوی *  
امنیت بالا *  
اقدام برای ساخت اپلیکیشن *  
طرح ویژه با کارمزد پایین *  
احراز هویت در روزهای تعطیل *  
امکان اردر گذاشتن *  
کارمزد بالا بین 0.2 تا 0.4 درصد   *
عدم معامله تمام ارزها    *
پشتیبانی فقط به صورت آنلاین   *
در نظر گرفتن معامله های 3 ماه اخیر شما   *

احراز هویت این صرافی نیز دو مرحله ای است اما مانند کریپتولند نیازی به فیلم سلفی و مدارک نیست تنها کافیست که مدارک را در دست بگیرید و از خود عکس سلفی بگیرید تا حساب شما تایید شود.

در مرحله بعد وقت خود را تعیین میکنید تا در یک روز با شماره ثابت با شما تماس گرفته شود تا احراز هویت شما انجام شود. اگر شاغل هستید میتوانید در جدول زمان بندی یک روز تعطیل را انتخاب کنید تا با شما تماس گرفته شود.

نحوه اختصاص میزان کارمزد

صرافی والکس به یک صورت کارمزد را برای کاربران مشخص میکند که معاملات 3 ماه اخیر کاربران را در نظر میگیرد و سطح کاربران خود را می سنجد و در سطح (برنزی، نقره ای، طلایی، پلانیتیوم یا اورانیوم) قرار میگیرند. 

که میزان کارمزد این سطح بندی به ترتیب  0.40، 0.35، 0.30، 0.25، 0.20 درصد می باشد. که اگر یک کاربر به طور متوسط معامله های خود را انجام دهد در سطح طلایی یا پلاتینیوم قرار میگیرد.


4- صرافی اکسیر


صرافی اکسیر

یکی دیگر از برترین صرافی های ایرانی می توان به اکسیر اشاره کرد در این سایت لوگوی سازماندهی شده وجود دارد که هنوز مورد تایید قرار نگرفته است.

کارمزد این سایت هم دارای سطح های مختلفی می باشد و برای افرادی که تازه وارد هستند کارمزد 0.25% در نظر گرفته شده است.

عنوان مزایا معایب
وجود یک قسمت در سایت برای اطلاع رسانی باگ های سایت *  
اپلیکیشن موبایل *  
رابط کاربری ضعیف   *
 عدم قابلیت معامله تمام ارزها   *
کارمزد بالا   *

5- صرافی اکسکوینو


صرافی اکسکوینو

اکسکوینو به دلیل این که مجوز سازماندهی ارشاد را دارد خود را به عنوان یک شرکت داشن بنیان اعلام کرده است ولی به دلیل داشتن این لوگو مجوز رسمی برای خرید و فروش بیت کوین را ندارد. این سایت جزو ششمین صرافی ارزهای دیجیتال در ایران می باشد که فعالیت خود را از سال  2017 آغاز کرده است و رتبه الکسا این سایت در ایران 750 می باشد.

در این سایت صحبتی از امنیت آن نشده ولی کارمزد های تراکنش آن یکسان بوده که به عنوان مثال کارمزد بیت کوین در این صرافی 0.015 درصد و کارمزد اتریوم 0.01 درصد می باشد. و یکی دیگر از مزایای این صرافی این است که دارای اپلیکیشن موبایل بوده و قابلیت معامله تمام ارزها را نیز دارا هست.

عنوان مزایا معایب
کارمزد یکسان *  
اپلیکیشن موبایل *  
رابط کاربری ضعیف   *
  قابلیت معامله تمام ارزها *  
امنیت پایین   *

نتیجه گیری


ما در این مقاله به 6 صرافی هایی پرداختیم که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته بود و میزان کارمزد، امنیت و سایر موارد پرداختیم و با یکدیگر مقایسه کردیم. در حال حاضر شما کدام صرافی را انتخاب میکنید؟

پیشنهاد گروه ایران ماین صرافی نوبیتکس می باشد. یکی از اصلی ترین دلیل انتخاب این صرافی این مورد می باشد که احراز هویت آسانی دارد و به راحتی با اپلیکیشن آن میشود ارتباط برقرار کرد و یکی دیگر از مواردی که این صرافی را متمایز میکند نسبت به بقیه قابلیت معامله تمام ارزها می باشد.


0 رای
امتیاز از خریداران