دیدگاه ها

تاریخ دقیق آپدیت واسیل Vasil شبکه کاردانو Cardano اعلام شد


 

تاریخ آپدیت واسیل Vasil کاردانو Cardano بالاخره اعلام شد

پس از اعلام توقف هارد فورک واسیل Vasil کاردانو Cardano بالاخره اخیرا، توسعه دهندگان اینپوت اوتپوت و بنیاد کاردانو Cardano اعلام کردند که هارد فورک کاردانو در 22 سپتامبر، دقیقا یک هفته پس از تاریخ مورد انتظار 15 سپتامبر یعنی پس از عملیات مرج اتریوم اجرا می گردد.

اینپوت اوتپوت توسعه دهنده کاردانو Cardano در توییتر نوشت: واسیل Vasil بزرگترین به روز رسانی کاردانو Cardano تا به امروز است که ظرفیت شبکه را افزایش می دهد و هزینه تراکنش ها را کاهش می دهد.

هارد فورک زمانی است که فعالین شبکه بلاک چین تصمیم می گیرند زنجیره را تقسیم کنند. این می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که منجر به ایجاد دو نسخه از شبکه یا پروتکل گردد.

در حالی که هارد فورک کاردانو Cardano گامی بزرگ به سوی مقیاس‌پذیری و گسترش این شبکه در نظر گرفته شده است. این هارد فورک همچنین به دنبال بهبود زیر ساخت برای توسعه دهندگان Web3 است تا برنامه‌های غیرمتمرکز خود را بر روی شبکه کاردانو پیاده سازی کنند.

اینپوت اوتپوت نوشت: همچنین، این ارتقاء پلتفرم توسعه‌ی قراردادهای هوشمند کاردانو Cardano را بهبود می‌بخشد تا توسعه‌دهندگان بتوانند برنامه‌های قدرتمندتر و بهتری مبتنی بر بلاک چین کاردانو Cardano بسازند.

روز جمعه، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano و یکی از بنیانگذاران سابق اتریوم، نظرات خود را در مورد تاریخچه هارد فورک واسیل Vasil به اشتراک گذاشت.

هاسکینسون بیان کرد: بخش شگفت انگیز در مورد این تاریخ این است که با روز استقلال بلغارستان همزمان شده است.

هارد فورک واسیل Vasil کاردانو Cardano از نام یکی از اعضای جامعه کاردانو Cardano در بلغارستان، واسیل Vasil سنت دابوف کسی که قبل از مرگش در دسامبر 2022 مشاور ارشد بلاک چین در Quantertall بود.

همچنین، هاسکینسون به حجم کاری سنگین پیرامون ارتقای این هاردفورک اشاره کرد. او بیان کرد: این ارتقا نشان داد که ما نیاز به ایجاد بستر و زیرساخت بهتری برای راه‌اندازی چیزهایی با این اندازه و ابعاد داریم. احتمالا سخت ترین به روز رسانی که تا به حال به عنوان یک اکوسیستم دیده ایم تجربه خواهیم کرد.


0 رای
امتیاز از خریداران