دیدگاه ها

قیمت سولانا تا سال 2030 به 5 هزار دلار می رسد!


پیش بینی قیمت سولانا

تحلیل گران حوزه ارزهای دیجیتال بر این باورند که سولانا میتواند تا چندین سال دیگر به عنوان رقیب اصلی اتریوم تبدیل شود و به قیمت 5,000 دلار برسد. اما با وجود حمله ای که چند ماه شبکه سولانا را تهدید کرد، مردم را نسبت به خرید این ارز دچار تردید کرد. طبق نظرسنجی ای که سایت فایندر در مورد قیمت سولانا داشته است، قیمت ارز سولانا را بین سال های 2025 تا 2030 منتشر کرده است نشان می دهد که اکثریت کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال انتظار دارند که  قیمت سولانا در این مدت به 1,100 و سپس به 5,000 دلار برسد. سایت فایندر از 50 کارشناس فعال درخواست کرده بود که قیمت سولانا را پیش بینی کنند.

بنیان‌گذار اوریجین پروتکل (جاشوا فریزر) یکی از افرادی بوده است که در نظرسنجی شرکت کرده است، گفته است که  تا پایان سال میلادی ارز سولانا به 250 دلار خواهد رسید و به رقیب اصلی اتریوم تبدیل خواهد شد. او همچنین گفته است سولانا برجسته ترین رقیب اتریوم است و برای میزبانی از امور مالی غیرمتمرکز است.

                                                price solana

 قیمت سولانا نسبت به روز قبل از 250 دلار عبور کرده است و طبق مدارکی که نشان می دهد ارز سولانا تا پایان سال افزایش قیمت زیادی را تجربه خواهد کرد. کارشناسان سایت فایندر پیش بینی کرده اند که ارز سولانا در سال 2025 به قیمت 1,178 دلار می رسد و تا سال 2030  می تواند به 5 هزار دلار می رسد. نظریه فعالان حوزه ارز دیجیتال در مورد حمله ای که شبکه سولانا را تهدید کرد، به این صورت است که می تواند ارز سولانا را در آینده به چالش بکشد. 40 درصد از تحلیل گران حوزه ارزهای دیجیتال بر این باورند که حمله ای که به شبکه سولانا شد، واکنش هایی را برای این شبکه خواهد داشت.


0 رای
امتیاز از خریداران