خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

ظهور چهارمین ساتوشی کمیاب: حراج انحصاری هم اکنون در ViaBTC و CoinEx


ظهور چهارمین ساتوشی در Viabtc و Coinex

در ساعت 12:09 صبح 20 آوریل 2024 به وقت ساعت هماهنگ جهانی، استخر ViaBTC با موفقیت 840000 امین بلوک را استخراج کرد. ظهور این بلوک نشان دهنده تکمیل موفقیت آمیز چهارمین هاوینگ بیت کوین است. در همان زمان، چهارمین ساتوشی حماسی نیز برای اولین بار به طور رسمی به نمایش رسید.
 
طبق پروتکل Ordinals، اولین ساتوشی در ترتیب هر بلوک به عنوان ساتوشی نادر آن بلوک شناخته می شود. بر اساس رویدادهای چرخه ای بیت کوین، این ساتوشی های کمیاب به شش سطح کمیابی تقسیم می شوند: رایج، غیر معمول، نادر، حماسی، افسانه‌ای و اسطوره‌ای. در این میان، اولین ساتوشی که در هر رویداد هاوینگ استخراج می‌شود، به ‌عنوان ساتوشی حماسی تعیین می‌شود - یک دسته منحصر به فرد با تنها 32 مورد موجودی، که مربوط به 32 هالوینگی است که بیت‌کوین متحمل خواهد شد. تا کنون، تنها چهار ساتوشی حماسی ظاهر شده اند که هر کدام ارزش کلکسیونی قابل توجهی دارند.
 
برای جشن گرفتن لحظه تاریخی چهارمین هاوینگ بیت کوین، ViaBTC تصمیم گرفته است به طور انحصاری با CoinEx همکاری کند تا حماسه ای که در این رویداد استخراج شده است را به حراج بگذارد. حراج قبلا شروع شده است و تا 26 آوریل 2024 ادامه خواهد داشت. لطفاً توجه داشته باشید که حراج فقط بیتکوین (BTC) را به عنوان پرداخت می پذیرد و هر پیشنهاد باید حداقل 5٪ بالاتر از بالاترین پیشنهاد فعلی باشد. هنگامی که شمارش معکوس حراج به پایان می رسد، بالاترین قیمت پیشنهادی برنده‌ی این ساتوشی خواهد بود.
 
از داوطلبان علاقه مند دعوت می شود با کلیک بر روی لینک زیر به مزایده بپیوندند: https:/www.coinex.com/halving-block-auction

برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات رویداد، لطفاً به آدرس‌های زیر مراجعه کنید:
وب سایت رسمی ViaBTC به آدرس : www.viabtc.com
وب سایت رسمی CoinEx به‌ آدرس : www.coinex.com