دیدگاه ها

برترین کیف پول های لایت کوین


برترین کیف پول های لایت کوین

کیف پول های لایت کوین

لایت کوین در حوزه ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از پروژه های موفق محسوب می شود که دارای بلاکچین اختصاصی است که به کاربران خود هم رابط کاربری ساده و هم امنیت در سطح عالی را ارائه کرده است. ارز دیجیتال لایت کوین در دنیای کریپنوکارنسی با نماد  LTC شناخته می شود و تعداد توکن های این ارز 84 میلیون واحد می باشد.

کیف پول های لایت کوین به دو دسته کیف پول نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شوند که هم قابلیت نگهداری ارز و هم ارسال و دریافت ارز را به کاربران ارایه می دهد. در ادامه به معرفی برترین ویژگی های کیف پول های لایت کوین اشاره کنیم.

  • کیف پول باید داری امنیت بسیار بالا باشد
  • باید امکان بازیابی و بکاپ گیری به کاربران بدهد
  • کنترل کلیدهای خصوصی را در اختیار کاربر قرار دهد
  • کیف پول باید از انواع پلتفرم ها  پشتیبانی کند.(اندروید، ویندوز، ios)
  • کیف پول باید دارای رابط کاربری ساده  باشد که هم کاربران مبتدی و هم کاربران حرفه ای بتوانند از آن استفاده کنند.

معرفی برترین کیف پول های سخت افزاری لایت کوین

کیف پول های سخت افزاری امکان نگهداری ارزهای دیجیتال را بدون اتصال به اینترنت را به کاربران فراهم می کند. در واقع شما می توانید دارایی های خود را با استفاده از این کیف پول به صورت فیزیکی نگهداری کنید.

کیف پول Ledger nano s

کیف Ledger nano s

این کیف پول دارای صفحه نمایش OLED که با استفاده از آن می توانید تمام تراکنش های خودتان را مشاهده کنید. این کیف پول با پشتیبانی از 30 رمز ارز از جمله لایت کوین توانسته است به یکی از محبوب ترین کیف پول های سخت افزاری تبدیل شود. یکی از برترین ویژگی های این کیف پول را می توان، سازگاری با انواع سیستم های عامل (اندروید، ویندوز، ios) نام برد. برای اتصال این کیف پول به موبایل نیاز به استفاده از کابل نیست، بلکه می توانید با استفاده از بلوتوث ارتباط بین کیف پول و موبایل را برقرار کنید.

کیف پول Trezor

کیف پول Trezor

شرکت ساتوشی لبز در سال 2014 کیف پول ترزور را به عنوان اولین کیف پول سخت افزاری بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال معرفی کرد. در این پول برای تایید تراکنش های خود باید از کلید های فیزیکی که بر روی کیف پول تعبیه شده است استفاده کنید، این بدان معنی است که انجام تراکنش ها بدون اطلاع صاحب آن غیرممکن است. تعداد توکن و کوبن های پشتیبانی شده توسط این کیف پول به بیش از 1000 عدد می رسد.

معرفی برترین کیف پول های نرم افزاری لایت کوین

به کیف پول های تحت وب و نرم افزاری، کیف پول گرم گفته می شود. کیف پول های نرم افزاری برای نگهداری بلند مدت ارزهای دیجیتال مناسب نیستند. شما برای استفاده از این کیف پول برخلاف کیف پول های سخت افزاری باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

کیف پول Atomic

شما برای استفاده از این کیف پول نیاز به پرداخت هزینه ای ندارید. این کیف پول بیش از 300 توکن و کوین را می تواند پشتیبانی کند. این کیف پول برای کاربران اندروید، ویندوز و ios  به صورت رایگان در دسترس هست.

کیف پول Litecoin

این کیف پول برای کاربرانی که قصد سرمایه گذاری بر روی لایت کوین را دارند، بسیار مناسب است. از آنجایی که این کیف پول، به عنوان کیف پول رسمی لایت کوین استفاده می شود، دارای رابط ساده و امنیت بسیار بالا می باشد که این ویژگی برای کاربران مبتدی بسیار مناسب است.

کیف پول Exodus

اکسودوس یکی از محبوب ترین کیف پول های نرم افزاری محسوب می شود که علاوه بر نگهداری ارزهای دیجیتال، امکان خرید و فروش ارزهم برای کاربران فراهم کرده است. Exodus از کاربران سیستم عامل‌های محبوبی از جمله Windows، Linux، Mac،   Andorid  و iOS پشتیبانی می‌کند.

کیف پول Guarda

در حال حاضر Guarda از بیش از ۴۰ نوع بلاکچین محبوب و بیش از ۱۰ هزار توکن آنها پشتیبانی می‌کند. این کیف پول علاوه بر ذخیره لایت‌کوین برای ذخیره و مدیریت ارزهای دیجیتال دیگری همپون: BTC، XRP، BCH، BSV، ETH ،ETC، XMR ،ZEC، EOS، KIN ،LTC ،XLM، DASH و… مناسب است. امکان خرید رمزارزهای پشتیبانی شده در کیف پول توسط کارت‌های بانکی نیز وجود دارد. همچنین کاربران می‌توانند از طریق سرویس صرافی داخلی، ارزهای دیجیتال را با یکدیگر مبادله کرده و به سرعت معاملات ارزهای رمزنگاری شده را انجام دهند.

کیف پول Trust wallet

تراست ولت از محبوب ترین و برترین کیف پول های نرم افزاری می باشد که با ارائه یک کلید دسترسی امن و کنترل کامل بر روی کلیدهای خصوصی، دارایی‌های شما را در برابر دسترسی‌های غیرمجاز محافظت می‌کند. کیف پول Trust wallet را می‌توان بر روی تلفن‌های همراه با سیستم‌عامل‌های iOS و Android نصب و استفاده کرد.

در آخر به این نکته اشاره کرد که لایت کوین از جمله ارزهایی محسوب می شود که آینده خوبی در بین ارزهای دیجیتال دارد. اگر قصد سرمایه گذاری در بازار لایت کوین را دارید باید نسبت به نگهداری آن آگاهی های لازم را داشته باشید، شما می توانید دارایی های خود را در صرافی های اررزهای دیجیتال نگهداری کنید که این روش توصیه نمی شود زیرا صرافی ها محلی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال محسوب می شوند و بهتر است برای نگهداری سرمایه ارزشمند خود به کیف پول ها روی بیاورید که ابزاری مخصوص برای این امور می باشد، کیف پول های سخت افزاری نسبت به کیف پول های نرم افزاری از امنیت بالاتری برخوردار است زیرا برای نگهداری ارزهای دیجیتال، اصلا دسترسی به اینترنت ندارد و برای اتصال کیف پول به موبایل از بلوتوث استفاده می کند.

توصیه می شود برای نگهداری دارایی های خود در کیف پول های نرم افزاری از نرم افزارهایی از جمله تراست ولت(Trust wallet) و اتومیک (Atomic)  استفاده کنید، همچنین اگر قصد داشتید که از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید، شدیدا توصیه می شود از کیف پول های Ledger nano s و Trezor استفاده کنید.


0 رای
امتیاز از خریداران