دیدگاه ها

برترین کیف پول های سال 2021


از آنجایی که ذخیره ارزهای دیجیتال در کیف پول های صرافی ها اصلا توصیه نمی شود، زیرا خطر هک شدن این کیف پول ها وجود دارد و چنین نقطه ضعفی منجر به از دست دادن تمام دارایی می شود پس بهتر است از کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری استفاده کرد. تنوع در کیف پول های سخت افزاری هر روز بیشتر می شود و مقایسه بین آنها سخت تر می شود، ما در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع کیف های سخت افزاری و نرم افزاری بپردازیم.

کیف پول های سخت افزاری

کیف پول های سخت افزاری، دستگاه های فیزیکی هستند که دارای کلید خصوصی هستند که برای ذخیره ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرند. این کیف پول ها توانایی اتصال به اینترنت را ندارند و تنها به صورت آفلاین کار می کند و دارایی شما در برابر حملات هکرها محافظت می کند.در ادامه به معرفی برترین کیف های سخت افزاری می پردازیم.

کیف پول لجر نانو(Ledger Nano): یکی از برترین کیف پول های سخت افزاری برای نگهداری ارزهای دیجیتال محسوب می شود که در دو نوع Ledger Nano S و Ledger Nano X عرضه شده است. این کیف پول دارای کلید خصوصی می باشد که دارای امنیت بسیار بالایی است  که در صورت فراموش کردن رمز عبور هم می توان با استفاده از عبارت 24 کلمه ای به دارایی خود دسترسی پیدا کرد، کاربران می توانند این کیف پول را با قیمت 119 یورو تهیه کنند. تنها عیبی که میتوان از این کیف پول گرفت این است که برای خرید و فروش روزانه ارزها مناسب نمی باشد.

Ledger

عنوان مزایا معایب
امنیت بالا *  
حفاظت در برابر آسیب فیزیکی *  
پشتیبانی از 1500 ارز و توکن *  
قیمت بالا   *

کیف پول تروزر (Trezor): این کیف پول برای ارائه امنیت در نگهداری ارزهای دیجیتال به شهرت رسیده است و در دو مدل Trezor T و Trezor ONE ارایه شده است. در صورت مفقود شدن با آسیب دیدن می توان با استفاده عبارت 12 کلمه آن را بازیابی کرد و به دارایی هایی خود دسترسی پیدا کنید. این کیف پول با 160 دلار به فروش می رسد.

عنوان مزایا معایب
امنیت بالا *  
حفاظت در برابر آسیب فیزیکی *  
پشتیبانی از 1500 ارز و توکن *  
قیمت بالا   *

کیف پول کلدکارد(Cold Card): این کیف پول شبیه یک ماشین حساب کوچک با 12 دکمه و یک صفحه نمایش OLED کوچک 128 در 64 پیکسل در جلو، یک اسلات microSD در پشت و یک پورت micro USB در بالا این کیف پول قرار دارد. کیف پول Cold Card برای عملکرد مانند سایر کیف پول های سخت افزاری به باتری نیاز ندارد و از طریق درگاه microUSB شارژ می شود.

عنوان مزایا معایب
پشتیبان گیری آسان *  
حمل آسان *  
شارژدهی از طریق usb *  
قیمت منسب  *  
پشتیبانی نکردن از سایت ارزهای رمزنگاری شده    *

 

کیف پول پروکی(proky): یکی از جدیدترین و پرفروش‌ترین کیف پول‌های سخت‌افزاری برای ارزهای دیجیتال، تولید شده توسط Prokey Technologies در مالزی تولید شده است. این کیف پول سخت افزاری از کلیدهای خصوصی به صورت آفلاین و ایمن پشتیبانی می کند و تراکنش ها با دکمه های روی دستگاه تایید می شوند. پروکی از بیش از 1800 رمز عبور ارز پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد بدون نیاز به نصب برنامه، دارایی های دیجیتال خود را در آن مدیریت کنید.

proky

عنوان مزایا معایب
قیمت مناسب  *  
امنیت بالا *  
شارژدهی از طریق usb *  
وزن بسیار کم *  
نداشتن باتری   *

 

کیف پول های نرم افزاری

کیف پول های نرم افزاری دارای رابط کاربری ساده و امنیت بالایی هستند که می توانند دارایی خود را هم به صورت آنلاین و آفلاین نگهداری کنند. کیف پول‌های ارز دیجیتال با استفاده از رمزهای عبور پیچیده و همچنین استفاده کد پشتیبان، امکان مفقود شدن دارایی های شما به غیر ممکن تبدیل می کند. در ادامه به معرفی برترین کیف پول های نرم افزاری می پردازیم.

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet): این کیف پول که مربوط به صرافی بایننس است که برای کاربران اندروید و ios  در دسترس کاربران قرار گرفته است. تراست ولت امکاناتی  نظیر ذخیره، دریافت و ارسال ارزهای دیجیتال  را برای کاربران به صورت رایگان فراهم کرده است.

trust wallet

عنوان  مزایا معایب
امنیت بالا *  
پشتیبانی از 1300 ارز و توکن *  
پشتیبانی قوی  *  
نداشتن احراز هویت دو عاملی    *

کیف پول مای‌سلیوم (Mycelium): به عنوان یکی قدیمی ترین کیف پول ها نرم افزاری برای نگهداری ارزهای دیجیتال محسوب می شود که برای کاربران اندروید و ios در دسترس می باشد که یکی از مزیت های این کیف پول، امنیت بالا است که از دارایی شما با استفاده از عبارت 12 کلمه و کلمه پشتیبان محافظت می کند.

myceliun

عنوان مزایا معایب
امنیت بالا *  
رابط کاربری پیچیده   *
پشتیبانی از 1000 ارز دیجیتال *  
نداشتن نسخه وب    *

 

کیف پول اکسودوس(Exodus): این کیف از سال 2015 برای کاربران اندروید و ویندوز و ios در دسترس قرار گرفته است و بیش از 100 ارز و توکن پشتیبانی می کند اما در نسخه ویندوز، کاربران ایرانی نیاز به تغییر آی پی هستند. مهمترین ویژگی Exodus رابط کاربری جذاب و کاربردی آن است. از آنجایی که سازندگان این کیف پول تاکید زیادی بر زیبایی ظاهر و رابط کاربری آن دارند، یکی از بهترین گزینه ها برای کاربران جدید و حتی کاربران قدیمی است که نمی خواهند موضوع را پیچیده تر کنند، انتخاب کیف پول اکسودوس است.

exodus

عنوان مزایا معایب
امنیت بالا *  
پشتیبانی از اندروید و ios و ویندوز *  
رابط کاربری مناسب  *  
پشتیبانی از 100 ارز و توکن *  
برای کاربران ایرانی مسدود است   *

 

کیف پول  بلاک چین (Blockchain): یکی از معروف ترین کیف پول های ترم افزاری محسوب می شود که از ارزهایی همچون اتریوم، تتر و بیت کوین کش و غیره پشتیبانی می کند. این کیف پول داده های خود را بر روی سرورهای خود ذخیره می کند. امنیت این کیف پول توسط کلید خصوصی تامین می شود

عنوان مزایا معایب
امنیت بالا *  
دارای نسخه اندروید و ios  *  
دارای نسخه وب  *  
پشتیبانی ضعیف   *
کلید های خصوصی بر روی سایت نگهداری می شود   *

سخن پایانی 

پس از نصب کیف پول های نرم افزاری حتما از آن نسخه پشتیبان بگیرید تا در صورت مفقودی بتوانید دارایی های خود را بازیابی کنید. تمام کیف های نرم افزاری اغلب رایگان هستند اما برای تهیه کیف پول های سخت افزاری باید هزینه پرداخت کنید. 


0 رای
امتیاز از خریداران