دیدگاه ها

ارز بیت کوین اس وی چیست؟


تاریخچه بیت کوین اس وی

این ارز دیجیتال نتیجه بدست آمده از بلاک چین بیت کوین است.همه ی داستان از آنجایی شروع شد که بیت کوین در سال 2017 دچار هارد فورک شد و باعث تقسیم شدن شبکه بیت کوین و در نتیجه ایجاد یک ارز جدید بنام بیت کوین کش شد.تنها بعد از یک سال پس از ایجاد این ارز، بیت کوین کش هم مانند بیت کوین دچار هارد فورک شد و باعث ایجاد ارز Bitcoin SV شد.

bitcoinsv

ویژگی های بیت کوین اس وی

ارز دیجیتال بیت کوین اس وی از الگوریتم SHA-256 و از ساتوشی استفاده می کند و 21 میلیون بلاک در دنیای ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است و از آنجایی که مانند بیت کوین از الگوریتم یکسان استفاده میکند بنابراین فرآیند استخراج این ارز هم همانند بیت کوین است.

مزیت های بیت کوین اس وی

  1. معاملات بسیار سریع
  2. پتانسیل بزرگ مقیاس پذیری
  3. پشتیبانی قوی
  4. رسیدگی به تراکنش های بیشتر نسبت به بیت کوین

معایب بیت کوین اس وی

  1. بسیاری از صرافی های دنیا از بیت کوین اس وی پشتیبانی نمی کنند.
  2. حجم معملات بسیار کمتری نسبت به بیت کوین دارد.

کیف پول های نرم افزاری

Atomic:یکی از محبوب ترین کیف پول ها برای ذخیره ارزهای دیجیتال ، دارای سه ویژگی است: امنیت ، ناشناس بودن و غیر متمرکز بودن. این کیف پول برای سیستم عامل های Android ، iOS ، Windows ، Linux و Mac در دسترس است.

Exodus: یکی از کیف پول هایی است که از بسیاری از ارزهای دیجیتال مانند اتریوم کلاسیک ، بن کوین ، اتریوم ، لایت کوین و غیره پشتیبانی می کند. کیف پول Exodus یکی از بهترین کیف پول ها برای ذخیره بیت کوین اس وی است که رابط کاربری ساده ای نیز دارد.

کیف پول های سخت افزاری

 Legder Nano S: این کیف پول برای ارتباط با سیستم از کابل USB و هم از بلوتوث استفاده می کند. این کیف پول دارای یک باتری است وهمچنین امکان جابجایی آسان و ارتباط بی سیم را دارا می باشد.

Legder Nano X: این کیف پول برای ارتباط با سیستم از کابل USB و هم از بلوتوث استفاده می کند. این کیف پول دارای یک باتری است وهمچنین امکان جابجایی آسان و ارتباط بی سیم را دارا می باشد.

روش خرید

برای خرید ارز دیجیتال بیت کوین اس وی میتوان به لیست صرافی های معتبری که در لیست زیر نام برده می شود، مراجعه کرد و اقدام به خرید کرد.

صرافی کوکوین: یکی از محبوب ترین صرافی ها برای خرید ، فروش و مبادله ارزهای دیجیتالی است. صرافی کوکوین توسط جان لیو در سال 2017 راه اندازی شد ، صرافی کوکوین صدها هزار کاربر در سراسر جهان دارد که بیش از 400 ارز دیجیتال خرید و فروش می کنند. برای ایجاد حساب در بورس کوکوین هیچ هزینه ای وجود ندارد و کاملاً رایگان است.

صرافی بایننس: این یک مبادله آنلاین ارز رمزنگاری شده است که به شما امکان می دهد ارزهای رمزنگاری شده زیادی را مبادله کنید. در سال 2018 ، این صرافی از نظر حجم معاملات در جایگاه بزرگترین مرکز خرید و فروش رمزارز قرار داشت. 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت ارز بیت کوین اس وی 

میزان تقاضای بازار می تواند یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت این ارز باشد، به طوری که هر چقدر میزان تقاضا برای خرید ارز بیشتر باشد، نرخ قیمت ارز هم بالا می رود و هم چنین می تواند این موضوع برعکس هم عمل کند که با کاهش تقاضا، قیمت ارز هم کاهش پیدا می کند. عوامل دیگر هم میتواند در تعیین قیمت این ارز تاثیر داشته باشد که می توان هزنیه تولید ارز، اظهار نظر افراد تاثیر گذار و شایعات و اخبار غلط اشاره کرد.

آینده ارز 

بر اساس پیش بینی هایی که تحلیل گران انجام داده اند این ارز می تواند آینده روشنی داشته باشد و می تواند تا سال 2030 به قیمت 6.000 دلار برسد.


0 رای
امتیاز از خریداران