دیدگاه ها

ماینر کادنا (KDA) و نحوه استخراج آن


ماینر کادنا KDA و نحوه استخراج آن

 

کادنا (KDA) چیست و چگونه استخراج آن از طریق ماینر صورت می گیرد

Kadena (KDA) کادنا یک شبکه بلاک چین ترکیبی و پلت فرم قرارداد هوشمند است که هدف آن متحد کردن برنامه‌های عمومی، بلاک چین‌های خصوصی و سایر زنجیره‌های قابل همکاری در یک مکان است و ترافیک را به سمت رایانه با پهنای باند بالا در قلب زنجیره عمومی Kadena (KDA) کادنا هدایت می‌کند. الگوریتم استخراج Kadena Blake2S است که دستگاه های ASIC از آن پشتیبانی می کنند.

Kadena کادنا تنها بلاک چین لایه 1 اثبات کار (PoW) مقیاس پذیر است. ویژگی اصلی که Kadena (KDA) کادنا دارد، مقیاس‌پذیری است که به Kadena (KDA) کادنا امکان می‌دهد عملکرد زیرساختی را برای هر پروژه بلاک چین ارائه دهد. پلتفرم Kadena (KDA) کادنا از طریق قراردادهای هوشمند، ابزار و محیطی را برای تبدیل ایده‌ها و جاه‌طلبی‌ها به واقعیت در اختیار جهان قرار می‌دهد. کادنا که توسط استوارت پوپجی و ویلیام مارتینو که اولین بلاک چین جی پی مورگان را ایجاد کردند و کمیته رمزنگاری SEC را رهبری کردند، تاسیس شد، هدف Kadena (KDA) اجازه پذیرش انبوه بلاک چین واقعی است.

بلاکچین کادنا Kadena (KDA) دارای سه ویژگی مهم که شامل مقیاس پذیری، امنیت و سهولت استفاده سعی دارد تا تنها منبع مهم ساخت اپلیکیشن های غیر متمرکز عمل کند. به همین منظور طرفداران زیادی برای استخراج این رمز ارز وجود دارد.

 

کادنا KDA چیست و چگونه استخراج می شود

 

بنیانگذاران Kadena (KDA) کادنا

قبل از راه‌اندازی Kadena (KDA) کادنا در سال 2016، بنیانگذاران آن پیشرو در حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال بودند:

استوارت پوپجی رهبری گروه بلاک چین در حال ظهور JPMorgan را بر عهده داشت.

ویل مارتینو از نقش خود به عنوان سرپرست فنی کمیته راهبری ارزهای دیجیتال SEC استخدام شد.

استوارت و ویل با هم اولین بلاک چین جی‌پی مورگان را ساختند که اکنون به عنوان کوین JPM شناخته می‌شود.

 

استخراج کادنا KDA

 

نحوه استخراج رمز ارز کادنا Kadena (KDA)

برای استخراج رمز ارز کادنا میتوان از طریق cpu و یا gpu استفاده نمود که تحت عنوان ماینر کادنا Kadena (KDA) مونتاژ می گردند. زیرا الگوریتم استفاده شده در این شبکه Blake2S است که با ایسیک‌ها سازگاری دارد و بالاترین بازدهی مربوط به این دسته از پردازنده ها است. برای تایید تراکنش های درون شبکه کادنا از طریق ماینرها صورت می گیرد. با توجه به پایین بودن کارمزد شبکه کادنا، سرمایه گذاران و استخراج کنندگان بیشتر تمایل به سرمایه گذاری روی این ارز را دارند.

برای استخراج کادنا به یک دستگاه ماینر و کیف پول کادنا نیاز است. برای دریافت پاداش شبکه باید کیف پول کادنا ایجاد شود و برای مثال استخر f2pool حداقل برداشت را 2 کادنا قرار داده که به این کیف پول ارسال می کند.

 

محاسبه نرخ سود دستگاه ماینر کادنا KDA

 

محاسبه نرخ سود دستگاه ماینر کادنا Kadena (KDA)

برای محاسبه نرخ سود دستگاه ماینر کادنا Kadena (KDA) سه فاکتور باید مورد توجه قرار گیرد:

  1. هشریت Hashrate یا نرخ هش ماینر

نرخ هش یا همان هشریت قدرت پردازش دستگاه ماینر می باشد که بر روی درآمد آن تاثیر گذار است.

  1. مصرف ماینر

یکی از مسائلی که بر سود خالصی دستگاه ماینر تاثیر میگذارد، مصرف برق ماینر است که با توجه به قدرت و مصرف آن درآمد دستگاه نیز تاثیر مستقیم قرار میگیرد.

  1. قیمت ارز کادنا Kadena (KDA)

مسئله آخری که بر روی درآمد دستگاه ماینر تاثیرگذار است، قیمت ارز کادنا با نماد KDA و همچنین تاثیر گذار بر قیمت ماینر می باشد، زیرا پاداش پرداختی به صورت کادنا می باشد و تاثیر مستقیمی بر روی درآمد دستگاه ماینر میگذارد.

 


1 رای
امتیاز از خریداران
ali
شنبه, 25 تیر 1401
پاسخ

جالب و کاربردی بود