خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

آخرین اطلاعات راجع به هک صرافی BingX؛ چه مقدار دزدیده شده است؟


آخرین اطلاعات راجع به هک صرافی BingX؛ چه مقدار دزدیده شده است؟ | ایران ماین

در جدیدترین اخبار هک ارزهای دیجیتال، صرافی BingX بیش از 43 میلیون دلار را در یک سرقت بزرگ از دست داده که منجر به از دست دادن آلتکوین‌های سرمایه‌گذاران، به ویژه ارز پایدار‌ها شده است.

طبق آخرین داده‌های زنجیره‌ای، هکر در مجموع 360 آلتکوین به نرخ بیش از 43 میلیون دلار را دزدید و آنها را به آدرس‌های کیف پول “0x940” و “0xF7e8” منتقل و بعداً آنها را با ETH و BNB مبادله کرد. بر اساس اطلاعات Data Nerd، این هکر 17 میلیون تتر (USDT)، 3.35 میلیون استیبل کوین USDC و 1.04 میلیون WUSD را سرقت کرد.

اخیراً هک‌های کریپتو هر روز در حال بالا رفتن هستند. یک روز قبل نیز، هک ربات تلگرامی Banana Gun منجر به ضرر 1.4 میلیون دلاری در اتریوم شد.

ویوین لین، رئیس BingX Labs، هک صرافی بینگ ایکس را تأیید کرد و افزود که تیم فنی فقط برای کشف کیف‌پول‌های داغ BingX، فعالیت‌های غیرعادی را شناسایی کرده است. این صرافی به سرعت طرح اضطراری خود را برای جابجایی فوری دارایی‌ها و تعلیق برداشت آغاز کرد.

لین تاکید کرد:

رئیس Bingx همچنین اظهار داشت که این صرافی به طور کامل خسارت قربانیان را از طریق سرمایه خود جبران می‌کند. به منظور اطمینان از ایمنی، BingX همچنین برداشت‌ها را برای یک دوره موقت به حالت تعلیق درآورده است تا بازرسی اضطراری انجام دهد و سرویس ها کیف پول را ارتقا کند.