خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

آغاز عصری جدید برای شیبا اینو؛ DAO جدید، قدرت را به هولدرها منتقل می‌کند!


آغاز عصری جدید برای شیبا اینو؛ DAO جدید، قدرت را به هولدرها منتقل می‌کند! | ایران ماین

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، تیم توسعه‌دهنده شیبا اینو (SHIB) قصد دارد یک نهاد خودگردان بدون مرکزیت (DAO) راه‌اندازی کند.

لوسی، سرپرست بازاریابی شیبا اینو، در تاریخ ۲۵ آگوست اعلام کرد که این DAO به هولدرهای این میم‌کوین امکان رأی‌ دادن و مشارکت در تصمیمات پروژه را می‌دهد. این تغییرات به هر هولدر، بدون توجه به میزان نشان‌های استیک‌شده، اجازه می‌دهد که در تصمیم‌گیری‌ها نقش داشته باشد.

طبق گزارش‌ها، دو شورای اصلی به نام‌های “شورای خیریه” و “شورای فرهنگ و میراث” مسئول هدایت حاکمیت DAO شیبا اینو خواهند بود. این شوراها بر ابتکارات مختلف جامعه، از جمله فعالیت‌های خیریه و حفظ فرهنگ منحصر به فرد شیبا اینو، کنترل خواهند کرد.

علاوه بر این، نشان‌های دیگر نظام زیستی شیبا، مانند بون (BONE) و لیش (LEASH) نیز در این فرآیند حاکمیتی نقش خواهند داشت. دارندگان بون بر آموزش و ابتکار تمرکز خواهند کرد، در حالی که دارندگان لیش بر وضوح و فراگیری تمرکز خواهند داشت.

راه‌اندازی DAO قرار است کاربردهای نظام زیستی شیبا را گسترش دهد. پیش از این و در تاریخ ۱۸ مارس، تیم شیبا اعلام کرده بود که شیباسواپ (ShibaSwap)، صرافی بدون مرکزیت مرتبط با شیبا اینو، به بلاکچین اختصاصی شیباریوم (Shibarium) منتقل شده است.

لازم به ذکر است که در جریان حمله به صرافی هندی وزیرایکس (WazirX)، شیبا یکی از نشان‌هایی بود که بیشترین آسیب را دید. مهاجمان بیش از ۲۳۵ میلیون دلار رمز ارز را به سرقت بردند که حدود ۱۰۰ میلیون دلار آن مربوط به شیبا بود. به دنبال این حمله، نرخ شیبا تا ۱۵ درصد نزول یافت.

با این حال، با توجه به تغییرات اخیر و بالا رفتن کاربردهای نظام زیستی شیبا، انتظار می‌رود که نرخ نشان‌ SHIB بالا رفته و ضررهای اخیر خود را جبران کند.