خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

آیا زمان افزایش نشان FET فرا رسیده؟ نهنگ‌ها دست به خریدهای میلیونی زدند!


آیا زمان افزایش نشان FET فرا رسیده؟ نهنگ‌ها دست به خریدهای میلیونی زدند! | ایران ماین

نرخ نشان اتحادیه هوش مصنوعی فوق هوشمند (FET) در ماه سپتامبر ۳۵ درصد بالا رفته و پس از افت‌هایی که در مراحل اولیه ادغام نشان‌های ۳ پروژه‌ هوش مصنوعی تجربه کرد، بهبود چشمگیری را نشان داده است. این توسعه باعث شده که کارایی قیمتی این نشان در ماه سپتامبر مثبت شود.

با این حال، طی هفت روز گذشته، نرخ FET حدود ۵.۴۶ درصد نزول داشته که احتمالاً به دلیل اقدام بعضی سرمایه‌گذاران برای برداشت سود بوده است. با وجود این افت کوتاه‌مدت، نشانه‌هایی مبنی بر انباشت گسترده این نشان توسط نهنگ‌ها مشاهده می‌شود که به‌نظر می‌رسد برای یک افزایش احتمالی دیگر آماده می‌شوند.

در ۲۵ سپتامبر، نرخ FET به ۱.۷۰ دلار رسید و امید به افزایش به هدف ۲ دلار را ایجاد کرد. ولی این اتفاق نیفتاد و اکنون نرخ به ۱.۶۰ دلار نزول یافته است. پس از این نزول، نهنگ‌ها فرصت را برای خرید با نرخ پایین‌تر مغتنم شمرده‌اند.

بر اساس داده‌های سنتیمنت (Santiment)، در سه روز اخیر، نهنگ‌ها نزدیک به ۱۰۰ میلیون نشان FET خریداری کرده‌اند که ارزشی بیش از ۱۵۰ میلیون دلار دارد.

این خرید همزمان با مهاجرت پلتفرم CUDOS به اتحادیه هوش مصنوعی فوق هوشمند انجام شده است. پروژه CUDOS، که یک پلتفرم بلاکچین بدون مرکزیت است و پردازش‌های گرافیکی برای اپلیکیشن‌های بدون مرکزیت را فراهم می‌کند، در آخرین به‌روزرسانی خود اعلام کرده که جابجایی به FET را آغاز کرده است.

این مهاجرت امکان دارد منجر به بالا رفتن نرخ بازار FET و توسعه نرخ آن شود.

همچنین، داده‌های اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهند که مدت زمان نگهداری نشان‌های FET در ۹۰ روز گذشته ۱۸۳.۸۱ درصد بالا رفته است، که این بیانگر ثبات سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در این رمز ارز است.

از نظر فنی، نرخ FET در حال حاضر نزدیک به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در ۱.۵۲ دلار معامله می‌شود که نشان می‌دهد احتمال افت بیشتر، کم است و امکان دارد بازگشتی صعودی در پیش باشد.fet-price-after-crypto-whales-purchase

اگر FET بتواند مقاومت ۱.۷۰ دلار را بشکند، احتمالاً هدف بعدی ۲.۰۳ دلار خواهد بود. از طرف دیگر، شکست و از دست دادن پشتیبانی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه امکان دارد به افت نرخ تا ۱.۳۳ دلار منجر شود.