خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تشدید روند نزولی ورلدکوین در پی جابه‌جایی نشان‌های WLD؛ منتظر ریزش بیشتر باشید!


تشدید روند نزولی ورلدکوین در پی جابه‌جایی نشان‌های WLD؛ منتظر ریزش بیشتر باشید! | ایران ماین

نرخ ورلد‌کوین (WLD) در روزهای اخیر روندی نزولی داشته، با این حال، اقدامات جدید کمپانی آلامدا وضعیت وخیم این نشان را تشدید کرده است. کمپانی‌ آلامدا که به عنوان بازوی معاملاتی صرافی ورشکسته FTX شناخته می‌شود، اخیراً با جابه‌جایی مقادیری از نشان ورلد‌کوین، خبرساز شده است.

طبق داده‌های لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، این کمپانی ۲۰۵۳۸۷ نشان WLD به نرخ تقریبی ۳۵۲۰۰۰ دلار را جابه‌جا کرده است.

به نظر می‌رسد که این جابجایی، با موضوع محکومیت ۱۲.۷ میلیارد دلاری این کمپانی در پرونده شکایت کمیسیون خرید و فروش آتی کالا (CFTC) مرتبط باشد.

داده‌ها نشان می‌دهد که در زمان نگارش این خبر، کمپانی آلامدا هنوز ۲۴.۷۹۵ میلیون نشان WLD به نرخ بیش از ۴۳ میلیون دلار در اختیار دارد؛ لذا در روزهای آینده، امکان دارد شاهد جابه‌جایی مقدار بیشتری از این نشان‌ها باشیم.

همان‌طور که ذکر شد، روند نزولی نرخ ورلدکوین پس از اقدام آلامدا تشدید شده است. علی‌رغم بالا رفتن جزئی نرخ این نشان در روز ۸ آگوست که به دلال بهبود کلی در بازار کریپتو اتفاق افتاد، نزول همچنان ادامه پیدا کرده است.

در زمان نگارش این خبر، نرخ ورلدکوین با کاهشی ۱.۴ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱.۷۳ دلار رسیده است.

اندیکاتورهای تکنیکال نیز از ادامه نزولی شدن نرخ حکایت دارند. در همین راستا، اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر لایه ۵۰ قرار گرفته است. داده‌های بازار مشتقات نیز از سناریوی نزولی پشتیبانی می‌کند.

داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) نشان می‌دهد که فاندیگ ریت ورلدکوین طی چند روز گذشته منفی بوده و در حال حاضر به منفی ۰.۰۱۹۷ رسیده است. این موضوع از تسلط معامله‌گران شورت بر بازار حکایت دارد.