خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

افت ۱۰ درصدی نرخ داگ‌ویف‌هت! آیا سرمایه‌گذاران باید به فکر خروج باشند؟


افت ۱۰ درصدی نرخ داگ‌ویف‌هت! آیا سرمایه‌گذاران باید به فکر خروج باشند؟ | ایران ماین

در پی نزول اخیر نرخ بیت‌کوین (BTC) به زیر ۶۰,۰۰۰ دلار، نرخ داگ‌ویف‌هت یا سگ کلاهدار (WIF) نیز حدود ۱۰ درصد نزول یافت. این نزولی شدن نرخ منجر به واکنش سریع معامله‌گران شد که در ۲۴ ساعت گذشته، خروج بیش از ۴۰ میلیون دلار از بازار را به همراه داشت.

البته نباید فراموش کرد که نوسانات، ماهیت ذاتی بازار کریپتو است و فروش‌های وحشت‌زده حتی امکان دارد در زمان نزول‌ جزئی نرخ هم رخ دهد. حال، افت ۱۰ درصد داگ‌ویف‌هت در یک روز، احساسات مشابهی را در میان سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است.

در این میان، میزان سود باز قراردادهای آتی داگ‌ویف‌هت نیز در یک روز ۴۳ میلیون دلار نزول یافته است. این نزول قابل‌توجه، حس عدم اطمینان و بدبینی را در میان معامله‌گران بالا رفتن داده است. همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه منفی قرار دارد که بیانگر تضعیف مومنتوم بازار است.

در حال حاضر، داگ‌ویف‌هت در محدوده قیمتی ۱.۷۳ دلار معامله می‌شود. در شرایط فعلی، اگر روند خرید همچنان ضعیف باشد، بهبود وضعیت بازار WIF به طور قابل‌توجهی دشوارتر خواهد شد.

لازم به یادآوری است که در هفته گذشته، نرخ داگ‌ویف‌هت در ۷۲ ساعت ۵۱ درصد افزایش کرد و به ۱.۶۴ دلار رسید، ولی نیمی از این بالا رفتن در آخر این هفته از دست رفت.

اکنون این میم کوین به دنبال بازپس‌گیری لایه ۱.۸۳ دلار می باشد، که برای افزایش مجدد به بالای مقاومت ۲.۰۱ دلار، بسیار ضروری است.dogwifhat-wif-price-falls-considerably

اگر داگ‌ویف‌هت نتواند لایه ۱.۸۳ دلار را باز پس‌گیرد، احتمالا نرخ آن دوباره به ۱.۵۲ دلار نزول خواهد یافت. در این صورت، امکان دارد برداشت سرمایه‌ بیشتری از بازار WIF صورت بگیرد که می‌تواند بازگشت این میم‌کوین به روند صعودی را چالش‌برانگیزتر کند.