خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

افزایش داگز به جمع ۱۰ میم‌کوین برتر؛ DOGS با غول‌های قدیمی بازار رقابت می‌کند!


افزایش داگز به جمع ۱۰ میم‌کوین برتر؛ DOGS با غول‌های قدیمی بازار رقابت می‌کند! | ایران ماین

میم‌کوین داگز (DOGS) که بر روی بلاکچین تون (TON) عرضه شده، اخیراً ایردراپ خود را میان کاربران تلگرام برگزار کرد و در صرافی‌های متمرکز لیست شد.

بر اساس داده‌های پلتفرم کوین‌مارکت‌کپ، این میم‌کوین در اولین روز معاملاتی خود در صرافی‌های متمرکز، به هفتمین رمزارز پرمعامله تبدیل شد و مقدار خرید و فروش آن به حدود ۲.۵ میلیارد دلار رسید.

در زمان اوج خود، نرخ بازار داگز تقریباً به ۹۰۰ میلیون دلار رسید که از رمزارزهای باسابقه‌ای مانند فلو (FLOW)، بیت‌تورنت (BTT) و حتی نات‌کوین (NOT) بیشتر بود.

نکته جالب توجه این است که برخلاف دیگر نشان‌های پرطرفدار «کلیک برای کسب درآمد» مانند همستر کامبت (HMSTR) که نیاز به فعالیت مخاطب دارد، برای دریافت داگز نیازی به هیچ فعالیتی نبود و توزیع آن براساس تعداد روزهای استفاده از تلگرام انجام شد.

با توجه به تقاضای بالا برای داگز، بلاکچین تون و بعضی برنامه‌های مرتبط با آن، مانند والت (Wallet) تلگرام و تون‌کیپر (Tonkeeper) در جریان ایردراپ با مشکلات عملکردی مواجه شدند.

همزمان با این ایردراپ، داگز در چندین صرافی متمرکز دارای اعتبار از جمله بایننس، اوکی‌ایکس، بیت‌گت و گیت لیست شد. ولی پس از لیست شدن، نرخ داگز با بیش از ۲۰ درصد افت، اکنون به حدود ۰.۰۰۱۲ دلار رسیده است.

با وجود ناامیدی بعضی از اعضای جامعه به دلیل مشکلات فنی و ظهور نشان‌های کپی، داگز که به عنوان رقیب دوج‌کوین نیز شناخته می‌شود، توانسته به سرعت در میان ۱۰۰ رمزارز برتر قرار بگیرد.

در زمان نگارش این خبر، نرخ بازار داگز به بیش از ۶۳۶ میلیون دلار رسیده و نودمین رمزارز بزرگ بازار است.dogs-meme-coin-jumps-into-top-100-cryptos-and-ruins-ton-blockchain

این رمزارز همچنین در میان ۱۰ میم‌کوین برتر قرار گرفته و توانسته است میو (MEW) را از لیست میم‌کوین‌های برتر خارج کند.

براساس تخمین‌ها، اگر نشان‌های حاصل از ایردراپ داگز به درستی درخواست و بلافاصله فروخته می‌شد، کاربران می‌توانستند بین ۵ تا ۱۵ دلار درآمد کسب کنند.