خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

اوج‌گیری بی‌وقفه ترون؛ از توسعه تراکنش‌ها تا بالا رفتن درآمد و آدرس‌های فعال!


اوج‌گیری بی‌وقفه ترون؛ از توسعه تراکنش‌ها تا بالا رفتن درآمد و آدرس‌های فعال! | ایران ماین

گزارش اخیر مساری نشان می‌دهد که تعداد تراکنش‌های روزانه ترون (TRON) در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴، یک توسعه قابل‌توجه ۲۹ درصدی داشته است

این توسعه به پذیرش رو به توسعه این بلاکچین در نظام زیستی کریپتو اشاره دارد و به زیرساخت‌های پروژه، به‌ویژه مکانیسم اثبات سهام و ماشین مجازی کارآمد ترون (TVM) نسبت داده می‌شود.

فناوری‌های یاد شده به ترون این امکان را می‌دهند که روزانه میلیون‌ها تراکنش را پردازش کرده و تعداد فزاینده‌ای از کاربران و توسعه‌دهندگان را جذب کردن کردن کند.

بر اساس این گزارش، کل درآمد ترون در فصل دوم سال ۲۰۲۴ به ۱۱۷.۵ میلیون دلار رسیده که آن را در رتبه‌ای نزدیک به اتریوم و سولانا قرار می‌دهد. همچنین، تعداد آدرس‌های فعال روزانه در این پلتفرم با بالا رفتن ۳۱ درصدی روبه‌رو شده است.tron-q2-2024-transaction-growth-tvl-decline

ترون به‌عنوان یکی از معدود پلتفرم‌های لایه ۱ ضد تورمی شناخته می‌شود و مجموع نشان‌های در جریان آن در سه‌ماهه دوم سال، از ۸۸.۲ میلیارد به ۸۷.۷ میلیارد نزول یافته است.

این بلاکچین همچنین نقش خود را در زمینه تراکنش‌ ارز پایدار‌ها ارتقا کرده است. نرخ بازار ارز پایدار‌ها در پلتفرم ترون نزدیک به ۶۲ میلیارد دلار می باشد و این کلاس دارایی بیش از ۴۸ میلیون هولدر دارد.

در پایان سه‌ماهه دوم، نرخ بازار تتر (USDT) در پلتفرم ترون با افزایشی ۱۰ درصدی نسبت به دوره قبل، به ۵۷.۱ میلیارد دلار رسیده و ۵۳ درصد از کل موجودی در جریان تتر روی پلتفرم ترون قرار دارد.

با این حال، مجموع نرخ دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در پلتفرم ترون در سه‌ماهه دوم سال، با کاهشی ۲۳ درصدی نسبت به دوره قبل، از ۱۰.۱ میلیارد دلار به ۷.۸ میلیارد دلار نزول یافته است. با وجود این نزول، ترون هنوز دومین پلتفرم برتر از نظر TVL به شمار می‌رود.

ترون به‌طور مستمر به بهبود زیرساخت‌ها و برنامه‌های خود، از جمله ادغام راه‌حل‌های لایه ۲ بیت‌کوین و حذف کارمزدها، ادامه می‌دهد و انتظار می‌رود که کاربران بیشتری را جذب کردن کردن کند. با این حال، موفقیت آینده آن به توانایی در ابتکار و گسترش نظام زیستی دیفای (DeFi) بستگی دارد.