خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

اوج‌گیری تاریخی سویی؛ SUI وارد فاز کشف نرخ شد!


اوج‌گیری تاریخی سویی؛ SUI وارد فاز کشف نرخ شد! | ایران ماین

نرخ رمز ارز سویی (SUI) در حرکت صعودی اخیر خود به بالاترین لایه تاریخی رسیده و اکنون وارد فاز کشف نرخ شده است.

در این میان، بررسی‌کننده پادکست «Everything Crypto» راجع به این بالا رفتن نرخ اظهارنظر کرده و گفته که همچنان به آینده سویی خوش‌بین است.

به گفته او، آلت‌کوین‌ها معمولاً در این دوره از بازار از بیت‌کوین پیشی می‌گیرند و توسعه نرخ سویی نیز ادامه خواهد داشت؛ چرا که نظام زیستی آن در حال گسترش است و از لحاظ تکنولوژیکی از رقبای خود برتری دارد.

بر اساس داده‌های بازار، نرخ سویی در ۲۴ ساعت گذشته با بیش از ۱۲ درصد بالا رفتن، به اوج تاریخی جدید ۲.۲۸ دلار رسیده و اکنون در محدوده ۲.۲۴ دلار معامله می‌شود.

نرخ این رمز ارز طی ماه گذشته، ۱۱۸ درصد و در طول سال گذشته، ۴۵۲ درصد توسعه داشته است.sui-price-soars-to-new-ath-whats-next

لازم به ذکر است که روند افزایشی نرخ سویی با توسعه معیارهای این نظام زیستی، مانند تعداد کل حساب‌های فعال، تراکنش‌های روزانه و نرخ کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL)، ارتقا شده است.

با این حال، داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) نشان می‌دهند که در دو هفته گذشته حجم ورود سویی به بازارهای معاملاتی بالا رفته و احتمالاً بعضی از دارندگان این ارز به دنبال فروش دارایی‌ها و برداشت سود خود هستند.

یکی از تغییرات مهم اخیر این پلتفرم، راه‌اندازی ارز پایدار یواس‌دی کوین (USDC) روی بلاکچین سویی است که به کاربران امکان استفاده از دلار دیجیتال در فضای دیفای را می‌دهد و نیاز به پل‌های بین‌زنجیره‌ای را از بین می‌برد.

بعضی از تحلیلگران معتقدند که سویی امکان دارد مسیری مشابه سولانا را طی کند و نرخ آن حتی به حدود ۲۲.۵ دلار برسد. با ادامه توسعه نظام زیستی و پذیرش بیشتر، این رمز ارز می‌تواند یکی از بهترین آلت‌کوین‌ها در بازار باشد.

مایکل ون‌ده‌پوپ، بررسی‌کننده برجسته بازار نیز با اشاره به لایه حمایتی ۱.۷۹ دلار، اعلام کرده که نرخ سویی می‌تواند به محدوده ۲.۲۵ تا ۲.۵۰ دلار برسد.