خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

با وجود ریزش نرخ‌ها در بازار، این ۵ رمزارز هنوز در مسیر افزایش هستند!


با وجود ریزش نرخ‌ها در بازار، این ۵ رمزارز هنوز در مسیر افزایش هستند! | ایران ماین

نرخ بیت‌کوین (BTC) پس از عبور از مرز ۶۵ هزار دلار نتوانسته روند صعودی خود را ثابت نگه دارد، ولی نکته مثبت این است که خریداران هنوز مواضع خود را ترک نکرده‌اند که بیانگر خوش‌بینی آن‌هاست.

در هفته گذشته، صندوق‌های ETF بیت‌کوین در ایالات متحده شاهد ورود ۱.۱ میلیارد دلار سرمایه بوده‌اند؛ رقمی که بیشترین میزان از ۱۵ تا ۱۹ جولای به شمار می‌رود.

این حجم بالای سرمایه‌گذاری بیانگر بهبود احساسات بازار است. همچنین، شاخص ترس و طمع کریپتو در ۲۹ سپتامبر به ۶۳ رسید که احساسات بازار را در منطقه «طمع» قرار داده است.

نشانه دیگری از ورود معامله‌گران خرد به بازار، بالا رفتن دانلود اپلیکیشن رسمی صرافی کوین‌بیس در اپ‌استور اپل است. این اپلیکیشن در ۲۸ سپتامبر به رتبه ۳۸۵ اپ‌های دانلود شده رسید، که نسبت به رتبه ۵۰۰ خود در دوران بازار نزولی، توسعه قابل‌توجهی را نشان می‌دهد.

حال این سوال مطرح می‌شود که آیا خریداران می‌توانند این روند را حفظ کرده و بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را به سطوح بالاتری برسانند؟ در ادامه، به بررسی نمودار پنج ارز دیجیتالی با پتانسیل توسعه بالا می‌پردازیم.

نرخ بیت‌کوین همچنان در محدوده لایه ۶۵ هزار دلار باقی مانده که نشان می‌دهد خریداران عجله‌ای برای بستن موقعیت‌های خود ندارند. شیب منحنی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۲,۶۵۰ دلار) در حال بالا رفتن است و شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه مثبت قرار دارد، که بیانگر کنترل خریداران بر بازار است.bitcoin-trigger-rally-xrp-tao-rune-sei-

اگر نرخ از لایه فعلی بالاتر رود، احتمالاً بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار خواهد رسید. فروشندگان به ‌احتمال زیاد از محدوده ۷۰ هزار تا ۷۳,۷۷۷ دلار به‌شدت دفاع خواهند کرد. در مقابل، اگر نرخ به زیر میانگین متحرک ۲۰ روزه نزول یابد، احتمالاً روند صعودی تضعیف شده و بیت‌کوین امکان دارد تا ۶۰,۲۰۶ دلار افت کند.

روند نرخ ریپل یک الگوی مثلث صعودی تشکیل داده که در صورت بسته شدن کندل نرخ بالای ۰.۶۴ دلار، این طرح تکمیل خواهد شد. در این صورت، نرخ می‌تواند تا ۰.۷۴ دلار بالا رفتن یابد. این لایه در ماه‌های گذشته به‌عنوان یک مقاومت مهم عمل کرده و احتمالاً فروشندگان دوباره از آن دفاع خواهند کرد.bitcoin-trigger-rally-xrp-tao-rune-sei-

اگر خریداران موفق شوند، نرخ امکان دارد به ۰.۹۰ دلار برسد. در مقابل، اگر نرخ به زیر ۰.۶۴ دلار سقوط کند، احتمال تشکیل تله گاوی وجود دارد و نرخ امکان دارد تا ۰.۵۸ دلار نزول یابد.

نرخ بیت‌تنسور در ۲۳ سپتامبر بالاتر از مقاومت ۵۳۰ دلار بسته شد، ولی نتوانست از لایه ۶۰۰ دلار عبور کند. نکته مثبت این است که خریداران اجازه نداده‌اند نرخ به زیر ۵۳۰ دلار نزول یابد.bitcoin-trigger-rally-xrp-tao-rune-sei-

اگر نرخ بر مقاومت ۶۰۰ دلار غلبه کند، روند صعودی احتمالاً ادامه خواهد یافت و به ۶۴۰ دلار و سپس، به ۷۲۰ دلار خواهد رسید. در مقابل و در صورت نزولی شدن نرخ به زیر ۵۳۰ دلار، پشتیبانی بعدی در ۴۸۹ دلار آزمایش خواهد شد.

نرخ تورچین در ۲۶ سپتامبر بالاتر از مقاومت ۵ دلار بسته شد که بیانگر آغاز یک حرکت صعودی جدید است. افزایش شیب منحنی‌های میانگین متحرک و قرارگیری شاخص قدرت نسبی نزدیک به منطقه اشباع خرید، بیانگر برتری خریداران است.bitcoin-trigger-rally-xrp-tao-rune-sei-

اگر نرخ با قدرت در لایه ۵ دلار پشتیبانی شود، احتمال افزایش به ۶ دلار و سپس، به ۷ دلار وجود دارد. با این حال، در صورت نزولی شدن نرخ به زیر میانگین متحرک ۲۰ روزه (۴.۶۶ دلار)، احتمالاً روند صعودی به یک تله گاوی تبدیل می‌شود.

نرخ اس‌ای‌آی در ۲۴ سپتامبر از مقاومت ۰.۴۳ دلار عبور کرد، که نشان می‌دهد خریداران در حال بازگشت به بازار هستند. اگر نرخ در لایه ۰.۴۳ دلار پشتیبانی شود، احتمال ادامه روند صعودی و رسیدن به ۰.۶۰ دلار و سپس، به ۰.۷۰ دلار وجود دارد.bitcoin-trigger-rally-xrp-tao-rune-sei-

با این حال، اگر نرخ به زیر این لایه نزول یابد، احتمال سقوط تا منحنی میانگین متحرک ۲۰ روزه بسیار بالا خواهد بود.