خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بالا رفتن سود باز و شکستن مقاومت‌های کلیدی؛ سویی آماده فتح قله‌های بالاتر است!


بالا رفتن سود باز و شکستن مقاومت‌های کلیدی؛ سویی آماده فتح قله‌های بالاتر است! | ایران ماین

رمز ارز سویی (SUI) به دلیل کارایی خیره‌کننده خود در روزهای اخیر، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. این نشان در ادامه افزایش خود طی روز گذشته، رشدی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و به سقف ۰.۹۵۳ دلار رسید؛ با این حال، نرخ از زمان ثبت این سقف، تا ۰.۹ دلار اصلاح شده است.

بالا رفتن قابل‌توجه ۹۲ درصدی شاخص سود باز سویی در روز گذشته و اعلامیه گری‌اسکیل (Grayscale) در ۸ آگوست مبنی بر راه‌اندازی یک صندوق تراست جدید برای سویی، از جمله عوامل اصلی توسعه این رمزارز بوده‌اند.

شکست اخیر نقطه مقاومت اصلی در نمودار نرخ نیز در این توسعه بی‌اثر نبوده است. در تاریخ ۹ آگوست، نرخ سویی توانست بر لایه مقاومت ۰.۸۹ دلار غلبه کند. پس از این شکست، احتمال افزایش ۲۰ درصدی سویی تا ۱.۱۵ دلار برای این رمز ارز فراهم شد.

با این حال، لایه ۱.۱۵ دلار نیز مقاومتی قوی به شمار می‌رود. اگر کندل نرخ در محدوده ۱.۲۰ دلار بسته شود، احتمال بالا رفتن تا ۱.۴۰ دلار وجود دارد. شاخص احساسات بازار نیز نشان می‌دهد که دستیابی به این لایه تا پایان ماه جاری دور از انتظار نیست.breakout-alert-sui-price-prediction-for-august-2024

با وجود افزایش اخیر، نرخ سویی همچنان زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه قرار دارد که سیگنالی منفی در نظر گرفته می‌شود.

همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) به لایه اشباع خرید رسیده که احتمال افت نرخ را بالا رفتن می‌دهد. بنابراین، معامله‌گران باید با احتیاط بیشتری در مورد سرمایه‌گذاری در سویی تصمیم‌گیری کنند.