خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بالا رفتن علاقه نهاد‌ها به بازار کریپتو؛ ذخایر بیت‌کوین بلک‌راک رکورد شکست!


بالا رفتن علاقه نهاد‌ها به بازار کریپتو؛ ذخایر بیت‌کوین بلک‌راک رکورد شکست! | ایران ماین

کمپانی مدیریت سرمایه بلک‌راک به‌طور رسمی پرتفوی صندوق اوراق قرضه جهانی خود را به‌روزرسانی کرده که بیانگر توسعه قابل توجه ذخایر بیت‌کوین این کمپانی است.

بر اساس گزارش‌ها، تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴، این صندوق ۱۶۰۰۰ سهم از صندوق تراست بیت‌کوین آی‌شیرز (IBIT) را نگهداری کرده که این رقم نسبت به ماه می که ۱۲۰۰۰ سهم بود، به‌طور قابل‌توجهی بالا رفته است.

این موضوع بیانگر‌ بالا رفتن علاقه و اعتماد به صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین از سوی یکی از بزرگترین مدیران دارایی جهان است.

بالا رفتن تعداد سهام‌ها در شرایطی رخ داده که سرمایه‌گذاران سازمانی به‌طور فزاینده‌ای ETFهای بیت‌کوین را در سبدهای سرمایه‌گذاری خود قرار می‌دهند.

با عبور نرخ بیت‌کوین از مرز ۶۰,۰۰۰ دلار، بسیاری از کمپانی‌های مالی به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو هستند.

بالا رفتن سهم بلک‌راک در بازار ETFهای بیت‌کوین همچنین بیانگر تمایل گسترده‌تر نهادهای مالی به بیت‌کوین و دارایی‌های دیجیتال است.

این بالا رفتن تنها به بازار ایالات متحده محدود نمی‌شود، بلکه بازارهای دیگری مانند هنگ‌کنگ نیز شاهد توسعه قابل‌توجهی در دارایی‌های تحت مدیریت ETFهای بیت‌کوین بوده‌اند.

این موضوع بیانگر‌ تقاضای جهانی برای محصولات رمزارزی تحت کنترل و همچنین، درک نهادهای بزرگ مالی از پتانسیل ارزهای دیجیتال برای تنوع‌بخشی به سبدهای سرمایه‌گذاری و محافظت در برابر نوسانات بازار است.

در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آنند که بلک‌راک اکنون از گری‌اسکیل پیشی گرفته و دارایی‌های رمزارزی خود را به حدود ۲۲.۱۴ میلیارد دلار رسانده است، در حالی که دارایی‌های رمزارزی گری‌اسکیل ۲۱.۹۹ میلیارد دلار می باشد.

در این میان، بازار رمزارزها در حال تجربه خوش‌بینی مجدد است.

بالا رفتن اخیر نرخ بیت‌کوین به ۶۳۰۰۰ دلار، نه تنها علاقه به این رمز ارز را ارتقا کرده، بلکه باعث بالا رفتن توجه به آلت‌کوین‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که با سرمایه‌گذاران سازمانی بزرگ مانند بلک‌راک مرتبط هستند، شده است.