خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بریک‌اوت بایننس کوین از محدوده تثبیت: آیا نرخ به ۶۰۰ دلار می‌رسد؟


بریک‌اوت بایننس کوین از محدوده تثبیت: آیا نرخ به ۶۰۰ دلار می‌رسد؟ | ایران ماین

امروز، ۱۸ آگوست ۲۰۲۴، نشان بومی بایننس (BNB) در بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال مورد توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران قرار گرفت.

طبق داده‌ها، نرخ بایننس کوین، در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۵ درصد بالا رفته است. این بالا رفتن نرخ باعث شد که بایننس کوین کارایی بهتری نسبت به بیت‌کوین، اتریوم و سولانا داشته باشد.

قابل توجه است که این بالا رفتن نرخ پس از بریک‌اوت از محدوده تثبیت بین ۴۹۸ دلار و ۵۲۵ دلار رخ داده است. breakout-alert-bnb-soars-5-eyes-on-600-level

این بریک‌اوت، بایننس کوین را وارد روند صعودی کرد و نرخ به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (EMA) در بازه زمانی روزانه رسیده است.

با توجه به تحلیل تکنیکال، احتمالاً بایننس کوین در روزهای آینده ۱۰ درصد دیگر بالا رفتن نرخ خواهد داشت و به لایه ۶۰۰ دلار نزدیک می‌شود. شایان ذکر است که تثبیت نرخ در نزدیکی لایه پشتیبانی بیانگر وجود تمایلات صعودی است.

با این حال، در زمان نگارش این خبر، نرخ کمی عقب‌نشینی کرده و با ۳ درصد بالا رفتن روزانه در محدوده ۵۳۸ دلار قرار دارد. همزمان با این بالا رفتن نرخ، مقدار خرید و فروش ۲۴ ساعته نیز ۵.۲۲ درصد بالا رفتن داشته و به ۱.۵۹۱ میلیارد دلار رسیده است.

علاوه بر این، تمایل معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به بایننس کوین در حال بالا رفتن است. طبق داده‌های پلتفرم تحلیلی کوین‌گلس (CoinGlass)، سود باز قراردادهای بایننس کوین در ۲۴ ساعت گذشته، ۸ درصد بالا رفته است.

همچنین در بازه‌های زمانی ۱ ساعته و ۴ ساعته نیز به ترتیب ۲.۵ درصد و ۴.۶ درصد بالا رفتن سود باز ثبت شده است.

در حالی که بایننس کوین بالا رفتن نرخ قابل توجهی را تجربه می‌کند، دیگر ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم و سولانا، در ابتدای امروز با کمی نزولی شدن نرخ مواجه شدند. البته، در حال حاضر، این نزولی شدن نرخ به بالا رفتن نرخ جزئی تبدیل شده است.