خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بهترین میم‌کوین‌ها برای خرید در این هفته!


بهترین میم‌کوین‌ها برای خرید در این هفته! | ایران ماین

با نزدیک شدن نرخ بیت‌کوین به مرز ۶۴,۰۰۰ دلار، میم‌کوین‌ها دوباره در بازار توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

با بالا رفتن مقدار خرید و فروش، نرخ بازار میم‌کوین‌ها به ۴۲.۳۸ میلیارد دلار رسیده و پیش‌بینی می‌شود که در هفته آینده به ۵۰ میلیارد دلار برسد.

در این رابطه، چندین میم‌کوین با پتانسیل توسعه بالا، برای هفته آینده معرفی شده‌اند.

نرخ برت (BRETT) در یک کانال نزولی در نمودار روزانه حرکت می‌کند و از ۰.۱۸ دلار به ۰.۰۷۷۲۱ دلار نزول یافته است. با این حال، اخیراً معکوس شدن روند، منجر به ایجاد پنج کندل صعودی متوالی و بالا رفتن ۳۰ درصدی شده است.

در حال حاضر، برت موفق به بازیابی لایه روانی ۰.۱۰ دلار شده و در حال آزمایش میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA) است. با توجه به تقاطع صعودی در شاخص مکدی (MACD) و سطوح فیبوناچی، امکان دارد نرخ به اوج قبلی ۰.۱۹۱۵۶ دلار برسد و مقاومت بعدی در ۰.۴۷۵۲ دلار باشد.

داگ‌ویف‌هت (WIF) نیز با برگشت از الگوی کف دوقلو، دوباره خودنمایی می‌کند. شش کندل صعودی متوالی ویف بیانگر یک حرکت رو به بالا در الگوی کنج نزولی است.

در این حرکت صعودی، شاخص مکدی، یک تقاطع مثبت را نشان می‌دهند، با این حال، الگوی کنج نزولی امکان دارد باعث تقاطع مرگ میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ و ۲۰۰ روزه شود. در هر صورت،‌ ویف به سمت خط مقاومت کانال حرکت کرده و می‌تواند لایه روانی ۲ دلار را به چالش بکشد.

پاپ‌‌کت (POPCAT) نیز درون یک کانال صعودی حرکت می‌کند و در هفته گذشته ۹۰ درصد بالا رفته است. بازگشت نرخ از خط حمایتی کانال، تشکیل الگوی کف دوقلو، عبور از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه و همچنین تقاطع صعودی در شاخص مکدی، بیانگر ادامه روند صعودی هستند.must-buy-meme-coins-next-week-as-bitcoin-nears-65k

این روند صعودی از لایه فیبوناچی ۶۱.۸۰ درصد (۰.۷۵ دلار) فراتر رفته و اگر روند صعودی میم‌کوین‌ها ادامه یابد، می‌تواند به لایه روانی ۱ دلار برسد.