خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

توسعه دو رقمی سگ‌ کلاهدار در ۲۴ ساعت! نرخ WIF وارد روند صعودی جدیدی شده؟


توسعه دو رقمی سگ‌ کلاهدار در ۲۴ ساعت! نرخ WIF وارد روند صعودی جدیدی شده؟ | ایران ماین

رمز ارز داگ ویف هت یا سگ‌ کلاهدار (WIF) به‌عنوان بزرگ‌ترین میم‌کوین در بلاکچین سولانا شناخته می‌شود، ولی همچنان از رقبایی مثل دوج‌کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و پپه (PEPE) عقب‌تر است.

اگرچه نرخ داگ ویف هت طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۱۲ درصد بالا رفته، ولی شاخص تسلط اجتماعی آن همچنان پایین است.

سگ کلاهدار در سال ۲۰۲۴ توسعه چشمگیری را تجربه کرد و نرخ آن با بیش از ۹۸۶ درصد بالا رفتن، از ۰.۱۷ دلار در اول ژانویه به ۳.۷۵ دلار در ۲۹ مارس رسید. این میزان توسعه بسیار بیشتر از سایر میم‌کوین‌های معروف، مانند فلوکی (FLOKI) و پپه بوده است.

سگ کلاهدار با رشدی ۳۰ درصدی در هفته گذشته، اکنون چهارمین میم‌کوین بزرگ از نظر نرخ بازار است؛ هرچند نرخ بازار آن همچنان پنج برابر کمتر از شیبا اینو است.

رقابت شدید با میم‌کوین‌هایی مانند بانک و پاپ‌کت (POPCAT) می‌تواند چالش‌هایی را برای WIF ایجاد کند، ولی شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) با عدد ۳۳ بیانگر فشار خرید پایدار و ادامه روند صعودی است.

از طرفی، نمودار ۴ ساعته WIF نیز الگویی صعودی را نشان می‌دهد. خطوط میانگین متحرک کوتاه‌مدت بالاتر از خطوط میانگین متحرک بلندمدت قرار دارند که نشانه‌ای مثبت برای سرمایه‌گذاران است.wif-bullish-momentum-competition-heats-up

با ادامه این روند، سگ کلاهدار می‌تواند به نرخ ۲.۷۰ دلار برسد. با این حال، در صورت نزولی شدن نرخ، احتمال افت تا لایه ۱.۴۴ دلار نیز وجود دارد.