خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

جهش ۳۵ درصدی ایتیر پس از ورود به صرافی‌های کره؛ ATH آماده شکستن رکوردها است!


جهش ۳۵ درصدی ایتیر پس از ورود به صرافی‌های کره؛ ATH آماده شکستن رکوردها است! | ایران ماین

رمز ارز ایتیر (ATH)، یکی از دارایی‌های برجسته در بخش پلتفرم‌های زیرساخت فیزیکی بدون مرکزیت یا دپین (DePin)، طی ۲۴ ساعت گذشته یک توسعه ۳۵ درصدی را تجربه کرده است.

این توسعه قابل‌توجه به دنبال اعلام لیست شدن ایتیر در صرافی‌های بزرگ کره جنوبی، یعنی آپ‌بیت (Upbit) و بیت‌هامب (Bithumb)، رخ داده است.

طبق گزارش‌ها، این بازارهای معاملاتی ایتیر را در قالب جفت ارز معاملاتی با وون کره (KRW) اضافه کرده‌اند. البته، صرافی آپ‌بیت جفت ارز معاملاتی ATH/BTC را نیز ارائه کرده است.

به منظور تسهیل خرید و فروش، این بازارهای معاملاتی به مدت ۲۴ ساعت کارمزد برداشت را حذف کرده‌اند. همچنین، برای جلوگیری از افت نرخ، سفارشات فروش با نرخ ۱۰ درصد پایین‌تر از نرخ نهایی روز قبل، محدود شده‌اند.

علاوه بر این، برای مطابقت با مقررات سختگیرانه کره جنوبی، تنها کیف‌پول‌های شخصی تأییدشده می‌توانند در تراکنش‌های ATH استفاده شوند و تمامی واریزها باید از طریق پلتفرم اتریوم انجام گیرد.

پس از عرضه خبر لیست شدن، نرخ ایتیر ابتدا به ۰.۰۸۷ دلار رسید و سپس به ۰.۰۷۲ دلار نزول یافت. این نوسانات معمولاً برای دارایی‌های تازه لیست‌شده رخ می‌دهد.depin-token-aethir-ath-surged-از اواسط ماه ژوئن، نرخ ایتیر در محدوده ۰.۰۵۷ دلار و ۰.۰۸۷ دلار نوسان داشته است. در صورت موفقیت این رمزارز در شکستن مقاومت ۰.۰۸۷ دلاری، نرخ آن امکان دارد به اوج تاریخی ۰.۱۴۶ دلار نزدیک شود. در غیر این صورت، روند تثبیت نرخ ادامه خواهد یافت.

تسلط ایتیر در بخش GPU بدون مرکزیت نیز به کارایی مثبت آن در بازار کمک کرده است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که ایتیر در سال گذشته ۳۶ میلیون دلار درآمد کسب کرده و ماهانه ۱۰ درصد توسعه داشته است.

این توسعه ناشی از بالا رفتن تقاضا برای فناوری هوش مصنوعی و بخش بازی است که از سرویس ها ایتیر استفاده می‌کنند. با این حال، پایداری این مدل کسب‌وکار همچنان مورد شک است و ریسک‌های زیادی پیرامون آن وجود دارد.