خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

حرکتی تاریخی برای پلتفرم تون؛ اتصال به ۶۸ بلاکچین دیگر با همکاری اکسلار!


حرکتی تاریخی برای پلتفرم تون؛ اتصال به ۶۸ بلاکچین دیگر با همکاری اکسلار! | ایران ماین

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، بنیاد اوپن نتورک (TON) به تازگی استک توسعه موبیوس (Mobius) متعلق به پلتفرم اکسلار (Axelar) را برای اتصال نظام زیستی تون به ۶۸ پلتفرم بلاکچینی انتخاب کرده است.

این ادغام قرار است قابلیت توسعه و کاربرد اپلیکیشن‌های بدون مرکزیت در نظام زیستی تون را بهبود بخشیده و همچنین، ارتباطات بین پلتفرم‌های وب ۳ را ارتقا کند.

به گفته مدیر توسعه نظام زیستی تون، پلتفرم اکسلار به دلیل ایمنی، سهولت ادغام و تطبیق‌پذیری آن، برای این منظور انتخاب شده است.

در مرکز این همکاری، فناوری ارتقا‌کننده بین ‌زنجیره‌ای (Interchain Amplifier) اکسلار قرار دارد که امکان جابجایی داده و دارایی میان بلاکچین تون و پلتفرم‌های اصلی دیگر، از جمله اتریوم، کازماس و پولکادات را فراهم خواهد کرد.

علاوه بر این، توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود برنامه‌های غیرمتمرکزی را بسازند که در چندین بلاکچین کار کنند و به این ترتیب، نیاز به راه‌حل‌های پل‌زنی از بین خواهد رفت.

ادغام اکسلار با تون بخشی از یک روند گسترده‌تر در فضای وب ۳ است که در آن، تعامل‌پذیری بین ‌زنجیره‌ای و اتصال بین بلاکچین‌ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

برای کاربران بلاکچین تون، این ادغام می‌تواند دسترسی بیشتر به گزینه‌های وب ۳، تراکنش‌های ساده‌تر و تعاملات بدون نیاز به پل‌های بلاکچینی را به ارمغان آورده و تجربه کاربری را بهبود ببخشد.

در یک سال گذشته، بلاکچین تون به یکی از پلتفرم‌های قدرتمند تبدیل شده است. دسترسی به پایگاه کاربری ۹۵۰ میلیون نفری تلگرام و دستیابی به نرخ بازار بیش از ۱۳ میلیارد دلار، باعث شده که رمز ارز TON جایگاه خود را در میان ۱۰ رمزارز برتر تثبیت کند.