خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

خرید و فروش کتز در بازارهای معاملاتی آغاز شد! نرخ هر نشان CATS چقدر است؟


خرید و فروش کتز در بازارهای معاملاتی آغاز شد! نرخ هر نشان CATS چقدر است؟ | ایران ماین

پس از مدت‌ها انتظار، امروز، ۸ اکتبر ۲۰۲۴، نشان CATS بازی تلگرامی کتز، بالاخره عرضه شد و اکنون در بازارهای معاملاتی قابل خرید و فروش است.

خرید و فروش نشان کتز چند دقیقه پیش در صرافی‌های بزرگی همچون بیت‌گت (Bitget)، بای‌بیت (ByBit)، گیت (Gate) و کوکوین (KuCoin)، آغاز شده است. علاوه بر این صرافی‌های بین‌المللی، صرافی‌ داخلی ارز پلاس نیز نشان CATS را لیست کرده و شما می‌توانید این نشان را اکنون در این صرافی خرید و فروش کنید.

این نقطه عطف مهم، گامی بزرگ در بالا رفتن دید و دسترسی به رمز ارز CATS برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان است.

بر اساس داده‌های موجود در وبسایت کوین‌گکو، هر نشان CATS در حال حاضر با نرخ ۰.۰۰۰۰۹۰ دلار معامله می‌شود و یک توسعه تقریبا ۳۵ درصدی از زمان عرضه به بازار دارد. مقدار خرید و فروش این نشان نیز بیش از ۵ میلیون دلار گزارش شده است.cati

به گفته تیم توسعه‌دهنده کتز، مطالبه آنچین نشان‌ها نیز دو روز دیگر فعال خواهد شد. علاوه بر این، تیم کتز اعلام کرده که نشان‌های CATS کاربران نقشی کلیدی در فصل دوم این بازی خواهند داشت و از آن‌ها می‌توان برای دسترسی به استخرهای انحصاری و دریافت جوایز و نشان‌های بیشتر استفاده کرد.

بنابراین، نگه داشتن نشان‌های CATS امکان دارد در آینده پاداش‌های بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شده بود، عرضه کل رمز ارز کتز برابر با ۶۰۰ میلیارد واحد تعیین شده که ۳۰ درصد از این رقم، یعنی ۱۸۰ میلیارد نشان، در ایردراپ فصل اول میان کاربران توزیع می‌شود.