خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

داگز (DOGS) امروز در بازارهای معاملاتی لیست می‌شود!


داگز (DOGS) امروز در بازارهای معاملاتی لیست می‌شود! | ایران ماین

رمز ارز داگز (DOGS) تلگرام از امروز ۲۶ آگوست، در صرافی‌های بزرگ مانند بایننس، بای‌بیت (Bybit)، اوکی‌ایکس (OKX) و گیت‌.آی‌او (Gate.io)، قابل معامله خواهد بود.

این نشان ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۰ آگوست در بازارهای معاملاتی لیست شود، ولی به دلیل تقاضای بالای جامعه، این تاریخ به تعویق افتاد. با وجود این تأخیر، هیجان پیرامون نشان داگز همچنان بالاست و ایردراپ آن به موقع انجام خواهد شد.

تا کنون، ۶ میلیون مخاطب تایید شده درخواست انتقال وجه مستقیم نشان DOGS به بازارهای معاملاتی و کیف پول تلگرام را ثبت کرده‌اند.

برخلاف دیگر میم‌کوین‌ها، داگز در نظام زیستی تلگرام کاربرد واقعی دارد و بر روی بلاکچین تون (TON) عمل می‌کند. بیشتر نشان‌های داگز به کاربران قدیمی و فعال تلگرام اختصاص یافته و بر اساس سن و فعالیت حساب‌ها به آن‌ها پاداش داده می‌شود.

همچنین، گزارش‌ها حاکی از آنند که تیم داگز قصد دارد ویژگی‌های جدیدی مانند استیکرهای میم قابل معامله و محتوای دارای قابلیت سفارشی‌سازی را به برنامه خود اضافه کند.

بر اساس توکنومیک داگز، این نشان با موجودی ثابت ۵۵۰ میلیاردی تولید شده و ۸۱.۵ درصد از آن به جامعه اختصاص یافته است. از این مقدار، ۷۳ درصد برای کاربران قدیمی تلگرام و بقیه برای معامله‌گران و اعضای جدید جامعه در نظر گرفته شده است.

۱۰ درصد از نشان‌ها برای تیم توسعه‌دهنده و آینده پروژه (با دوره قفل ۱۲ ماهه) و ۸.۵ درصد دیگر نیز برای تأمین نقدینگی در بازارهای معاملاتی اختصاص یافته است.

با توجه به استقبال گسترده از این نشان، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که نرخ آن در شروع خرید و فروش حدود ۰.۰۰۰۵ دلار باشد. با این حال، به دلیل نوسانات بالای میم‌کوین‌ها، سرمایه‌گذاران باید با دقت بیشتری نسبت به معامله آن‌ها اقدام کنند.