دیدگاه ها

دوج کوین چیست؟ تمامی نکات راجع به دوج کوین


دوج کوین چیست؟ 

دوج کوین یک نوع رمزارز دیجیتالی است با واحد اختصاری DOGE که در اوایل خیلی جدی دنبال نمیشد اما پس از مدتی ارزش آن به چند صد میلیون دلار رسید. در ادامه به نحوه شکل گیری این رمز ارز و نکات مهم آن می پردازیم.

داستان شکل گیری دوج کوین

در دسامبر سال ۲۰۱۳ (آذرماه ۱۳۹۲) قیمت هر واحد بیت کوین به ۱۰۰۰ دلار رسید و جهان نگاه خود را بیشتر از قبل سمت ارز های دیجیتال برد. در هما ن زمان که حدود ۴ سال از زمان پیدایش بیت کوین میگذشت برنامه نویسی به نام بیلی مارکوس ارز دیجیتال خودش را برنامه نویسی کرد و با کمک دوستی به نام جکسون پالمر مدیر محصولات و تحلیلگر شرکت ادوبی، در سال ۲۰۱۳ متولد شد.

خالق این رمز ارز با نام مستعار شیبتوشی ناکاموتو (استعاره از اسم خالق بیت کوین ساتوشی ناکاموتو) به صورت ناشناس زندگی می کند بدون اهمیت به بازاریابی و پذیرش آن توسط مردم، جهت جوی دوستانه تصمیم گرفت یک سیستم پرداخت آنلاین خودمونی را ایجاد کند.

نام و لوگو دوج کوین

نام و ایده این رمز ارز از نژاد سگی به نام شیبا اینو (Shiba inu) گرفته شده است و همانطور که در بالا اشاره کردیم چون در نگاه اول جهت فان این رمز ارز ساخته شده بود نمادش را نیز عکس سگی که در فضا مجازی با نام میم (meme طنز) شناخته شده بود قرار گرفت.

دوج کوین چیست

هواداران دوج کوین

جدا از برخی نکات ضعف دوج کوین این رمزارز در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی را دارد و برخی به قدری به این رمز ارز علاقه نشان میدهند که تمامی وسایلشان را با لوگو منقش کرده اند

 

هواداران دوج کوین

 

قیمت دوج کوین

قیمت این رمزارز در امروز به تاریخ 31 شهریور ۱400 در ساعت 11:20 به وقت تهران 0.320107$ است (8,810  تومان) می باشد.


0 رای
امتیاز از خریداران