خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

رهاسازی عظیم ۳ میلیارد نشان در ماه اکتبر؛ مراقب نوسانات این رمزارزها باشید!


رهاسازی عظیم ۳ میلیارد نشان در ماه اکتبر؛ مراقب نوسانات این رمزارزها باشید! | ایران ماین

در ماه اکتبر، بازار کریپتو یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای رهاسازی نشان خود را تجربه خواهد کرد که طی آن، بیش از ۳ میلیارد دلار نشان به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس داده‌های سایت نشان آنلاکس (TokenUnlocks)، حدود ۱.۶ میلیارد دلار از این رهاسازی‌ها به‌صورت کلیف آنلاک (cliff unlock) انجام خواهد شد، به این معنی که نشان‌ها به‌صورت دوره‌ای وارد بازار می‌شوند، که این موضوع می‌تواند تغییرات مهمی در بازار ایجاد کند.

سویی (SUI): در تاریخ ۱ اکتبر، پروژه سویی حدود ۶۴.۱۹ میلیون نشان SUI به نرخ تقریبی ۱۰۶ میلیون دلار را آزاد خواهد کرد که این مقدار، ۲.۴ درصد از عرضه در جریان آن است. این نشان‌ها به مشارکت‌کنندگان اولیه، خزانه و ذخیره اجتماعی اختصاص داده خواهند شد.

ایموتبل ایکس (IMX): ایموتبل ایکس در تاریخ ۴ اکتبر، ۳۲.۴۷ میلیون نشان IMX به نرخ ۵۹.۱۰ میلیون دلار را آزاد خواهد کرد که ۲.۰۲ درصد از عرضه در جریان را تشکیل می‌دهد. این نشان‌ها به توسعه نظام زیستی و پروژه‌های مرتبط اختصاص خواهند یافت.

آپتوس (APT): پروژه آپتوس در تاریخ ۱۱ اکتبر، ۱۱.۳۱ میلیون نشان APT به نرخ ۹۶.۲۵ میلیون دلار را آزاد خواهد کرد که معادل ۲.۲۵ درصد از کل عرضه آن است. این نشان‌ها به بنیاد، انجمن، مشارکت‌کنندگان اصلی و سرمایه‌گذاران تعلق خواهند گرفت.

آربیتروم (ARB): آربیتروم نیز در ۱۶ اکتبر، رهاسازی ۹۲.۶۵ میلیون نشان ARB، معادل ۶۱.۹۰ میلیون دلار را انجام خواهد داد. این نشان‌ها که حدود ۲.۵۶ درصد از عرضه در جریان است، به تیم پروژه، مشاوران و سرمایه‌گذاران اختصاص داده خواهند شد.

سلستیا (TIA): در نهایت، در تاریخ ۳۰ اکتبر، سلستیا ۱۷۵.۵۶ میلیون نشان TIA به نرخ ۱.۱۲ میلیارد دلار را آزاد خواهد کرد. این نشان‌ها به سرمایه‌گذاران اولیه و مشارکت‌کنندگان اصلی اختصاص خواهند یافت.

علاوه بر این‌ها، بازار کریپتو در ماه اکتبر شاهد رهاسازی پروژه‌های دیگری از جمله زتاچین (ZETA)، استارک‌نت (STRK) و ایپ کوین (APE) نیز خواهد بود.