خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

ریپل در مسیر تکرار تاریخ؛ الگوها خبر از توسعه ۵ تا ۱۰ برابری XRP می‌دهند!


ریپل در مسیر تکرار تاریخ؛ الگوها خبر از توسعه ۵ تا ۱۰ برابری XRP می‌دهند! | ایران ماین

اخیراً الگویی آشنا در چارت نرخ ریپل (XRP) با استفاده از باندهای بولینگر شکل گرفته که در گذشته منجر به بالا رفتن ۶۵۰ برابری نرخ این رمز ارز شده بود.

بررسی‌کننده معروفی به نام جی‌دی (JD) تشابهی میان این طرح در دوره ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ و شرایط فعلی بازار XRP یافته است. در آن زمان، نزول نوسانات بازار و نزدیک‌تر شدن باندهای بولینگر، باعث توسعه چشمگیر نرخ XRP شده بود.xrp-price-bollinger-bands-650x

این بررسی‌کننده بر اساس این طرح پیش‌بینی کرده که یک جهش بزرگ برای نرخ ریپل در راه است. ولی بعضی امکان دارد این تحلیل را اشتباه تفسیر کنند و انتظار توسعه ۶۵۰ برابری دیگری را داشته باشند.

جی‌دی تأکید می‌کند که چنین افزایشی به دلیل نرخ بازار بالای ریپل (۳۳.۳ میلیارد دلار) بسیار بعید است؛ در عوض، او بالا رفتن ۵ تا ۱۰ برابری نرخ این رمز ارز را پیش‌بینی کرده است.

در حال حاضر، نرخ XRP حدود ۰.۵۹ دلار می باشد. بنابراین، اگر یک توسعه ۵ برابری رخ دهد، نرخ به ۲.۹۵ دلار خواهد رسید و در صورت بالا رفتن ۱۰ برابری نیز، نرخ می‌تواند به ۵.۹ دلار برسد و رکوردهای قبلی خود را بشکند.

جی‌دی همچنین احتمال بالا رفتن نرخ XRP تا ۷ دلار را نیز مطرح کرده است، ولی تأکید دارد که سرمایه‌گذاران باید سود خود را به موقع برداشت کنند؛ زیرا در نهایت ۹۵ درصد از آنها در پایان چرخه صعودی ضرر خواهند کرد.

در مقابل این پیش‌بینی‌های صعودی، بررسی‌کننده دیگری به نام جِی گریسوم (Jay Grissom) با اشاره به حجم پایین خرید و فروش ریپل، دیدگاهی نزولی ارائه کرده است.

او احتمال می‌دهد که نرخ این رمز ارز به ۰.۵۵ دلار نزول یابد، هرچند همچنان امیدوار است که جهشی قوی تا ۰.۶۷ دلار به وقوع بپیوندد.