خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

ریپل دوباره در پلتفرم رابین‌هود لیست شد؛ معامله‌گران در انتظار جهش نرخ XRP!


ریپل دوباره در پلتفرم رابین‌هود لیست شد؛ معامله‌گران در انتظار جهش نرخ XRP! | ایران ماین

جامعه ریپل (XRP) از احتمال لیست شدن دوباره این رمزارز در پلتفرم معاملاتی رابین‌هود هیجان‌زده است. هرچند رابین‌هود به‌طور رسمی این موضوع را تأیید نکرده، ولی با به‌روزرسانی صفحه دارایی‌های تحت پشتیبانی‌ خود، XRP را به لیست خود اضافه کرده است.

با این حال، باید توجه داشت که این رمز ارز فقط برای مشتریان رابین‌هود در اتحادیه اروپا موجود خواهد بود.

به این ترتیب، ریپل اکنون در کنار رمزارزهایی همچون آوه (Aave)، شیبا اینو (SHIB)، بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) توسط رابین‌هود پشتیبانی می‌شود. این خبر باعث خوشحالی کاربران بابت بالا رفتن بازارسازان این رمز ارز شده است.

احتمال لیست شدن مجدد XRP در رابین‌هود پس از خرید پلتفرم بیت‌استمپ (Bitstamp) توسط رابین‌هود، که از XRP پشتیبانی می‌کند، صعود کرد. پیش از این، دعوای حقوقی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مانع اصلی این اقدام بود.

با این حال، پس از صدور حکم پرداخت ۱۲۵ میلیون دلار جریمه توسط ریپل که به پرونده بین ریپل و SEC پایان داد، شرایط تغییر کرد. اکنون که این مسئله حقوقی برطرف شده، XRP به یک دارایی جذاب برای بازارهای معاملاتی و کسب‌وکارها تبدیل شده است.

این خبر اثر مثبتی بر نرخ XRP گذاشته، به طوری که در زمان نگارش این خبر، نرخ این رمز ارز با افزایشی ۱.۳۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۵۸۸ دلار رسیده است.

این به‌روزرسانی همزمان با راه‌اندازی اولین صندوق سرمایه‌گذاری ریپل به نام ریپل تراست (XRP Trust) توسط کمپانی سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل (Grayscale) صورت گرفته که احتمال راه‌اندازی یک صندوق ETF برای این رمز ارز را بالا رفتن داده است.

در همین حال، صرافی بیت‌استمپ قصد دارد طی چند ماه آینده یک پلتفرم مشتقات برای ارزهای دیجیتال راه‌اندازی کند و اعلام کرده که ریپل در کانون این پلتفرم قرار خواهد داشت.

اوا گارتنر (Eva Gartner)، رئیس بخش توسعه استراتژیک این صرافی، گفته که بیت‌استمپ به دلیل تقاضای رو به توسعه برای پرداخت‌های سریع بین‌المللی از طریق ریپل لجر (XRP Ledger)، تمایل زیادی به همکاری با این پروژه دارد.