خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

سقوط غیرمنتظره نشان صرافی بیت‌گت در روز سبز بازار! ماجرا از چه قرار است؟


سقوط غیرمنتظره نشان صرافی بیت‌گت در روز سبز بازار! ماجرا از چه قرار است؟ | ایران ماین

پس از سقوط بیش از ۵۰ درصدی نرخ رمز ارز بومی صرافی بیت‌گت (Bitget)، یعنی نشان بیت‌گت (BGB)، این صرافی به توضیح دلیل این رخداد برای کاربران پرداخت.

امروز، دوشنبه ۷ اکتبر، نرخ نشان بیت‌گت به‌طرز غیرمنتظره‌ای از ۱.۱۲ دلار به ۰.۵۳ دلار نزول یافت که دلواپسی‌های زیادی را برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ایجاد کرد.

این سقوط ناگهانی توجه کمپانی‌کنندگان بازار را جلب کرد و صرافی بیت‌گت هم به‌ سرعت به افشای دلایل این نوسانات پرداخت.

در یک پست رسمی منتشر شده در تاریخ ۷ اکتبر، این صرافی اعلام کرد که دلیل اصلی نوسانات غیرمنتظره، شرایط نامساعد بازار بوده است. بیت‌گت همچنین تاکید کرد که نرخ BGB اکنون تثبیت شده است.

به‌منظور جبران خسارات کاربران، بیت‌گت طرحی را برای بازپرداخت کامل دارایی‌های از دست‌رفته ارائه داده و اعلام کرده که این فرآیند ظرف ۲۴ ساعت آینده معرفی و طی ۷۲ ساعت تکمیل خواهد شد.

بر اساس داده‌های بازار، نرخ نشان BGB پس از سقوط، وارد روند بازیابی شده و با جبران بخشی از ضررها، آرامش نسبی به بازار آن بازگشته است.

در حال حاضر، نرخ بیت‌گت نشان به ۱.۰۸ دلار رسیده و مقدار خرید و فروش روزانه نیز ۶۲ درصد بالا رفته و به حدود ۷۸.۸۶ میلیون دلار رسیده است.bitget-breaks-silence-as-bgb-price-crashes-over-50-offers-users-compensation

علاوه بر این، سود باز قراردادهای آتی بیت‌گت نشان در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲.۹۷ درصد توسعه کرده و به ۵۴.۳۴ میلیون دلار رسیده است. همچنین، مقدار خرید و فروش مشتقات با ۱۶۵.۹۰ درصد بالا رفتن به ۲۷.۶۷ میلیون دلار رسیده که بیانگر بالا رفتن علاقه سرمایه‌گذاران به این نشان است.

شایان ذکر است که صرافی بیت‌گت همواره با ارائه پیشنهادات جذاب، به جذب کردن کاربران ادامه می‌دهد. علاوه بر طرح جبران خسارت، این صرافی در اوایل سال کنونی حدود ۵ میلیون دلار برای پشتیبانی از تولید محتوای کریپتویی اختصاص داده بود.