خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

مدیر تلگرام دستگیر شد! تون‌کوین و نات‌کوین سقوط کردند!


مدیر تلگرام دستگیر شد! تون‌کوین و نات‌کوین سقوط کردند! | ایران ماین

طبق گزارش‌های منتشرشده، ادعا می‌شود که پاول دورف، مدیر اجرایی تلگرام، در فرانسه دستگیر شده است، ولی تاکنون هیچ تأییدیه رسمی‌ای وجود ندارد.
بر اساس این گزارش‌ها، دورف شب گذشته، زمانی که هواپیمایش در فرودگاه بورژه در نزدیکی پاریس فرود آمد، دستگیر شد. او با اتهاماتی از جمله تروریسم، قاچاق، توطئه، کلاهبرداری و پول‌شویی مواجه است.
قابل توجه است که که دورف به‌ندرت در اروپا سفر می‌کرد و از کشورهایی که تلگرام تحت کنترل آنها است، پرهیز می‌کرد.

پس از عرضه این خبر،‌ نرخ تون کوین که توسط دورف راه‌اندازی شده است، با بیش از ۱۸ درصد نزول به پایین‌ترین لایه در دو هفته اخیر، یعنی ۵.۵۱ دلار رسید. با این حال در زمان نگارش این خبر،‌ تون کوین کمی بهبود یافته و با ۱۴.۱۹ درصد نزول روزانه در محدوده ۵.۷۵ دلار معامله می‌شود.

در این میان، نرخ نات کوین نیز،‌ به شدت سقوط کرد و با بیش از ۱۹ درصد نزول، به پایین‌ترین لایه روزانه خود، یعنی ۰.۰۰۹۳ دلار رسید. در حال حاضر نات کون نیز کمی بهبود یافته و با ۱۶.۵۹ درصد نزول در محدوده ۰.۰۰۹۷ دلار قرار دارد.
در همین راستا، کاندیس اوونز، بررسی‌کننده آمریکایی، اعلام کرده که پاول دورف به دلیل اعتقادش به آزادی بیان و ایجاد پلتفرمی که حکومت‌ها به آن دسترسی ندارند، دستگیر شده است. تاکر کارلسون، مجری تلویزیونی فاکس نیوز، نیز اظهار داشته که دستگیری دورف هشداری به هر مالک پلتفرمی است که از سانسور به دستور حکومت‌ها خودداری می‌کند.

پس از عرضه این اخبار، تون بیانیه‌ای رسمی منتشر کرد و تأکید کرد که جامعه TON همچنان قوی و عملیاتی باقی می‌ماند و در این زمان چالش‌برانگیز در کنار پاول دورف ایستاده است.
با این حال، سرمایه‌گذاران نگران پیامدهای قانونی و نظارتی احتمالی بر این پلتفرم و دارایی‌های مرتبط با آن، هستند. اگر اتهامات علیه دورف منجر به اقدامات قانونی قابل توجهی شود، دلواپسی‌ها بالا رفتن نیز خواهد یافت.