خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

سولانا در خطر سقوط به سطوح پایین‌تر! بررسی سناریوهای مختلف برای آینده نرخ SOL


سولانا در خطر سقوط به سطوح پایین‌تر! بررسی سناریوهای مختلف برای آینده نرخ SOL | ایران ماین

در هفته‌های اخیر، نرخ سولانا به ۱۶۳.۶۰ دلار رسید که امیدها را برای بازگشت به لایه ۲۰۰ دلار زنده کرد. با این حال، این رمز ارز اکنون با افتی حدودا ۱۳ درصدی به محدوده ۱۴۲ دلار برگشته است.

به گفته تحلیلگران، اگر این روند نزولی ادامه یابد، سولانا امکان دارد به سطوح پایین‌تری نیز سقوط کند. تحلیل‌های اخیر نشان می‌دهند که شاخص مکدی (MACD) در نمودار روزانه سولانا در وضعیت منفی قرار دارد، که نشانه‌ای از نزول شتاب صعودی و احتمال ادامه نزولی شدن نرخ است.

همچنین، سولانا نتوانسته است مقاومت ۱۶۳.۶۰ دلار را در دوره بین ۳۱ جولای و ۱۰ آگوست بشکند و پس از تلاش برای یک بازیابی V شکل، دوباره نزول یافته است.solana-risks-losing-hold-on-crucial-support

در این میان، شاخص نوسانگر مهیب (AO) سولانا نیز در منطقه منفی قرار دارد که بیانگر نزول شتاب صعودی قبلی است. بنابراین، اگر وضعیت فعلی تغییر نکند، احتمال افت بیشتر نرخ وجود دارد.

اگر این روند نزولی ادامه یابد، احتمال از دست دادن پشتیبانی حیاتی ۱۳۱.۰۶ دلار وجود دارد و نرخ امکان دارد حتی به سمت ۱۲۱.۰۹ دلار سقوط کند.

با این حال، اگر گاوها موفق به حفظ این لایه حمایتی شوند، نرخ امکان دارد دوباره به سمت بالا بازگردد و تا ۱۵۱.۹۸ دلار بالا رفتن یابد.